کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم توجه جدی‌تر به دو حسنه

21 دی 1400 ساعت 1:43

توجه به شهدا و خانواده و بازماندگان آنها علاوه بر ادای وظیفه، خالق سرمایه های جدید برای جامعه و نزول برکات و مراحم مضاعف خداوند می شود.


به گزارش بلاغ؛ در جریان تشییع پیکر تاریخی و به یادماندنی سردار حاج قاسم سلیمانی، به علت ازدحام فوق العاده جمعیت، تعداد زیادی از تشییع کنندگان به شهادت رسیدند که آمار تائیدشده، حاکی از ۶۱ شهید است.

این شهدا، با عشق و اشک در مراسم تشییع جنازه سردار شرکت کرده و خود نیز به سردار پیوستند و خانواده های این شهدا تاکنون مورد معرفی و تجلیل و تکریم ملی، بگونه ای که برد رسانه ای پیدا کند  قرار نگرفتند و جا دارد این حسنه به زمین مانده، مورد عنایت دولت قرار گیرد.

مورد دوم، حادثه هواپیمای اوکراینی و شهادت عده دیگری از هموطنانمان است که جای تکریم این خانواده ها و توجیه و اقناع آنها طی دو سال اخیر، فرصتهایی را برای رسانه های بیگانه بوجود آورد تا تلاش کنند از آب گل آلود، ماهی مقصود خود را در ایجاد رویارویی این خانوادهها با جمهوری اسلامی بدست آورند که به دلیل هوشیاری این خانوادهها، بیگانگان نتوانستند به اهداف شومشان برسند.

آنچه که در مبانی فکری و اعتقادی نظام اسلامی مهم و اساسی است، تکریم خانوادههای شهدا و حادثه دیدگان و تجلیل از آنهاست.

باید بپذیریم که در دو مورد یادشده، آنچنانکه شایسته و بایسته بود، به این دو حسنه پرداخته نشد و امید می رود این اقدام با کارگزاری دولت و همه دلسوزان مورد اهتمام قرار گیرد.

محمد فاطمی

انتهای پیام/


کد مطلب: 458509

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/458509/لزوم-توجه-جدی-تر-دو-حسنه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com