کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لاف قبل از مرگ رژیم صهیونیستی

3 آبان 1400 ساعت 0:00

وقتی که شمارش معکوس مرگ رژیم منحوس صهیونیستی به صفرر نزدیک می‌شود، جیغ بنفش و اشتلم‌گویی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، که از ترس خود را خیس کرده، کاملاً طبیعی است و اتفاقاً، آغاز اقدام از سوی این غده سرطانی بمعنی فرارسیدن مرگ نهایی این جرثومه شیطانی است.


به گزارش بلاغ؛ طی روزهای اخیر ، مقامات رژیم صهیونیستی به رجزخوانی علیه جمهوری اسلامی ایران و فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان روی آورده‌اند. وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس  می‌گوید این کشور برای مقابله با احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، نیازمند بودجه دفاعی جدیدی است.به گزارش نشریه اسرائیلی اورشلیم پست، بنی گانتز در جلسه کمیسیون امور خارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی  (کنست)، درخواست بودجه اضافی را مطرح کرد.

به گزارش ایندیپندنت، گانتز به همراه ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح اسرائیل، در جلسه این کمیسیون شرکت کرده بود.گانتز در این جلسه ادعا کرد،«در اجرای لایحه بودجه، اولویت واضح مربوط به سطح آمادگی عملیاتی تهدیدی است که از جانب برنامه هسته‌ای ایران متوجه موجودیت اسرائیل است… ما شاهد پیشرفت برنامه غنی‌سازی [اورانیوم] ایران هستیم، که آن کشور را قادر خواهد ساخت اگر بخواهد، به آستانه تولید سلاح هسته‌ای برسد.ما هرچه در توان داریم برای جلوگیری از این وضعیت انجام می‌دهیم و روی توانایی‌های تهاجمی و دفاعی خود سرمایه‌گذاری خواهیم کرد، برتری تکنولوژیکی خود را بهبود خواهیم بخشید و تلاش‌های خود را تسریع خواهیم !»

ایندیپندنت تصریح کرده است که پیش‌تر،کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل از تصویب بودجه ۱/۵ میلیارد دلاری به‌منظور آمادگی نظامی برای حمله احتمالی رژیم صهیونیستی  به تأسیسات هسته‌ای ایران خبر داد. پیش‌ازاین، گزارش‌های متعددی درباره شتاب‌بخشی به پروژه‌های اسرائیل علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران منتشر شده بود.آویو کوخاوی ماه گذشته گفته بود که بودجه دفاعی اسرائیل برای فعالیت‌های جاسوسی و توانمندی‌های عملیاتی در این زمینه افزایش یافته است.براساس این گزارش، این بودجه برای پهپادهای جاسوسی و سلاح‌های لازم برای چنین حمله‌‌ای استفاده خواهد شد، سلاح‌هایی که قادر باشند به هدف در اعماق زمین برخورد کنند.

 صهیونیست‌ها به فکر امنیت دیمونا باشند!
اظهارات و رجزخوانی‌های صورت گرفته از سوی مقامات رژیم اشغالگر قدس در حالی ادامه دارد که تل‌آویو، به نماد و مصداق یک بازنده اطلاعاتی، نظامی و امنیتی در تقابل با جبهه مقاومت تبدیل شده است. در سوم اردیبهشت امسال و درحالی‌که صهیونیست‌ها به‌واسطه شکست در نبرد غزه، روحیه خود را به‌طور کامل ازدست‌داده بودند، افشای خبر فرود آمدن موشکی سوری(از نوع موشک سام ۵) در منطقه ممنوعه و به‌شدت حفاظت شده دیمونا(منطقه اتمی اراضی اشغالی)، بهت و حیرت سازمان موساد و نظامیان صهیونیستی را دوچندان کرد. این موشک از سوی پدافند نیروی دفاع هوایی سوریه و به‌سوی یک جنگنده متجاوز صهیونیستی شلیک شد. این جنگنده اسرائیلی آماده حمله به اهدافی در سوریه در خارج از مرز سوریه بود و بر فراز اراضی اشغالی پرواز می‌کرد. البته جنگنده اسرائیلی توانست از چنگ موشک بگریزد اما این موشک مسافتی حدود ۲۵۰کیلومتر را طی کرد تا در نزدیکی دیمونا فرود آید. پس‌ازاین حادثه، صهیونیست‌ها آرزو می‌کردند کاش موشک سوری به جنگنده صهیونیستی اصابت می‌کرد اما برای نخستین بار در طول تأسیس رژیم نامشروع صهیونیستی، حریم امنیتی و به‌ظاهر خدشه‌ناپذیر منطقه دیمونا را نمی‌شکست. اکنون از آن حادثه چهار ماه سپری شده است و مقامات رژیم اشغالگر قدس نتوانسته‌اند خود و دیگران را قانع کنند که موشک سالم ۵، چگونه سخت‌ترین و محکم‌ترین حریم امنیتی صهیونیست‌ها را در هم نوردیده است.  

نکته مهم و قابل‌توجه درزمینهٔ درگیری موشکی این بود که تا چندی قبل یعنی در اوج جنگ سوریه جنگنده‌های اسرائیلی راحت دست به تحرکات هوایی زده و با نزدیک شدن به حریم هوایی سوریه با حداقل خطر ممکن چنین حملاتی را صورت می‌دادند. بااین‌حال، نیروهای سامانه دفاع هوایی با ارتقای توان خود این معادله را به‌طورکلی تغییر داده‌اند. اکنون نه‌تنها تل‌آویو و حیفا، بلکه پایگاه هسته‌ای دیمونا نیز در معرض شلیک موشک‌های مقاومت قرار دارد. این بدترین خبر ممکن برای صهیونیست‌هایی محسوب می‌شود که قدرت بازدارندگی سیستم‌های پدافندی خود را فراتر از حد تصور بشریت می‌دانستند. درهرحال، موشکی که به نزدیکی دیمونا اصابت کرد، در عمق اراضی اشغالی بدون این‌که گنبد آهنین اسرائیل بتواند آن را رهگیری کند، فرود آمد! اکنون، موشک سام۵ ، مایه رعب و وحشت خلبانان اسرائیلی را نیز فراهم کرده است، زیرا جنگنده های پیشرفته صهیونیستی را در بالاترین ارتفاع ممکن هدف قرار دادند.

 صهیونیست‌ها به‌شدت آسیب‌پذیرند
نکته مهم‌تر دیگر اینکه رژیم اشغالگر قدس برخلاف آنچه ادعا می‌کند یا در رسانه‌های وابسته به خود القا می‌کند، در نبرد نظامی و امنیتی به‌شدت آسیب‌پذیر است. تازه‌ترین شوکی که به صهیونیست‌ها و جامعه امنیتی رژیم صهیونیستی وارد شده، مربوط به حمله سایبری گسترده‌ای است که اطلاعات میلیون‌ها صهیونیست را هک کرده و در اختیار منابع ناشناس قرار داده است. روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت، سه‌شنبه‌شب خبر داد گروهی از هکرها توانسته‌اند به اطلاعات چند میلیون صهیونیست دسترسی پیدا کنند. بر این اساس، گروه یادشده که خود را Sangkancil نامیده، توانسته با نفوذ به وبگاه مقامات محلی اطلاعات هفت میلیون صهیونیست را هک کند.

طبق این گزارش، این گروه اسناد برخی صهیونیست‌ها را برای اثبات مدعای خود در اینترنت منتشر کرده که این اسناد، شامل کارت شناسایی، گواهینامه، وحساب‌های مالیاتی است. یدیعوت آحارانوت همچنین نوشت اطلاعات افشاشده پس از اشتراک‌گذاری به افرادی نیز فروخته شده است.یدیعوت آحارانوت، اوایل سال جاری میلادی نیز از حمله سایبری به چند شرکت در فلسطین اشغالی، آمریکا و هند خبر داده بود اما این بار اطلاعات ساکنان اراضی اشغالی به‌صورت گسترده، در اختیار منابع بیرونی در سرزمین‌های اشغالی قرارگرفته است.آحارانوت در گزارش قبلی خود اشاره‌کرده بود یکی از شرکت‌هایی که هدف حمله قرارگرفته، شرکتی وابسته به صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بوده است.پیش‌ازاین اقدام نیز منابع خبری از حمله سایبری به وزارتخانه‌های آمریکا و همچنین شرکت‌های صهیونیستی خبر داده بودند که در جریان آن، دانشگاه صهیونیستی بن گوریون هدف حمله قرار گرفت.بدون شک آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد، نماد آسیب‌پذیری شدید این رژیم جعلی و اشغالگر است. بدون شک درصورتی‌که صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند، جمهوری اسلامی ایران و دیگر اعضای جبهه مقاومت پاسخ پشیمان کننده و غیرقابل جبرانی به تل‌آویو و حامیان آن خواهند داد. 
|


کد مطلب: 456065

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/456065/لاف-قبل-مرگ-رژیم-صهیونیستی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com