تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۵۲۸۸۲
بعد از گرم شدن هوا در روزهای اخیر و قطع شدن مکرر برق در شهرستان قائم‌شهر باعث شده تا مردم اعتراضاتی را به مسولان و رسانه ها داشته باشند.
۰
plusresetminus
قطعی مکرر برق و آب صدای قائم‌شهری‌ها را در آورد!
به گزارش بلاغ، بعد از گرم شدن هوا در روزهای اخیر و قطع شدن مکرر برق در شهرستان قائم‌شهر باعث شده تا مردم اعتراضاتی را به مسولان و رسانه ها داشته باشند.

پس از پیگیری‌های بعمل آمده پیرامون قطعی برق و آب مشخص شده است مشکل کمبود آب در قائم‌شهر وجود ندارد و تنها بدلیل عدم مدیریت صحیح مردم با نبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

اداره برق در پاسخ به قطعی‌ها می‌گوید مصرف بالای برق در این روزها و نداشتن تولید به این میزان مصرفی مجبور به قطع هستند که دستور ان نیز از وزارت نیرو و استان می‌آید و قطعی ها صورت نوبتی انجام می‌شود.

اما مشکل قطعی آب که بسیار طولانی‌تر و نارضایتی بیشتری بهمراه دارد بدلیل عدم مدیریت است، با پیگیری‌ها مشخص شده است که اداره آب و فاضلاب قائم‌شهر نتوانسته برای همه‌ی چاه‌های ذخیره آبی خود موتور برق(ژنراتور) خریداری کند که در نبود قطعی برق مشکلی برای توزیع آب نداشته باشد به همین دلیل وقتی برق قطع می‌شود پشت بند آن مردم از نعمت آب هم بی‌بهره می‌شوند.

حال باید به دو نکته اشاره کرد: اولاً آقای رئیس اداره آب، فرماندار و نماینده! خواهش می‌شود فکر تهیه و خرید این ژنراتورها برای چاه‌های آب باشید و باید پیگیری کنید تا این حداقل انتظار برای قائم‌شهر صورت گیرد.
حال که این اتفاق نیفتاده و قطعی برق همه روزه انجام ‌می‌شود، باید مدیریتی صورت گیرد که حداقل مسیر کمربندی که اکثر چاه‌های ذخیره آبی در آن قرار دارد قطع نشود، تا مردم با مشکل کمتر قطع آب دچار شوند.

آقای فرماندار! قطعی آب آن هم در ساعات طولانی برای مردم قایل تحمل نیست چراکه از بی‌تدبیری‌هاست که چنین اتفاقی می‌افتد و انتظار می‌رود شما بعنوان نماینده عالی دولت به این مشکل رسیدگی کنید و تدبیری برای این مشکل بیاندیشید.

در پایان باید گفت امیدواریم اداره برق هم بتواند با تدبیر بیشتر بدنبال تولید برق مورد نیاز و یا صرفه‌جویی مشترکین پر مصرف و بعضاً اداراتی که زیاد مصرف دارند باشد تا در این گرمای طاقت فرسا مردم دچار مشکلات بیشتر نشوند.
امیر اسدی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما