تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۵۱۵۰۵
استاندار مازندران در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در دستور ویژه به شهردار جدید ساری، تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را خواستار شد.
۰
plusresetminus
تاکید در تسریع تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران
به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی در کشور است که در ساری احداث می‌شود، اظهار داشت: برای تکمیل این مرکز و مرمت و نگهداری آن، نیازمند یک حرکت جهادی و تحولی هستیم.

وی با اشاره به نشست مشترک با استاندار مازندران، اظهار داشت: در این نشست که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، پیرامون تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بحث و تبادل نظر شد.

ملکی عنوان کرد: تکمیل پارک پایداری (بخش مازندران در گذر تاریخ)، تکمیل پروژه نیمه‌کاره شهرداری ساری در بخش محوطه‌سازی فاز (بخش فاو) و تعیین تکلیف چهار هکتار از زمین‌های واقع در طرح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست، استاندار مازندران در دستور ویژه به شهردار جدید ساری تسریع در امورات مربوط به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را خواستار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما