کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای ظریف! لطفاً منصفانه قضاوت کنید

20 ارديبهشت 1400 ساعت 0:00

وقتی فضای عبرت و اندرزگیری غبارآلود اغراض و اهداف متفاوت می‌شود، قدرت قضاوت آنانی که باید پند گبرند، کاهش می‌یابد و آنها را تحت تاثیر منتقدان و یا مدافعان قرار می‌دهد. این نوشتار قصد دارد تا آقای ظریف بدور از هرگونه تاثیرپذیری‌های جناحی، عقل و انصاف را ملاک قضاوت دهد تا نزد خداوند بهانه‌ای اقامه نشود.


به گزارش بلاغ، اطلاعات سپاه قدس در خبرهایی محرمانه اعلام می‌کند که استاندار نینوا در حال تحرکات عجیب می باشد.
فیلمی از سر بریدن و کشتار مردم شهرهای عراق منتشر می شود.
نوری مالکی نخست وزیر عراق در بازدیدی از نینوا و استان صلاح الدین همه چیز را عادی توصیف می کند.
شایعاتی مبنی بر هجوم ۱۲۰هزار نیروی داعشی که متشکل از حزب بعث هستند سبب نگرانی مردم و پناه بردن عده ای به پایگاه آمریکایی ها می شود.

در بازار موصل چند نیروی تهاجمی داعش با تیراندازی  به مردم بیش از ۱۲۰کشته برجا می گذارند. خبر ورود لشکر عظیم داعش و نیروهای سابق حزب بعث در شهر می پیچد. ۹ژوئن ۲۰۱۴ استاندار نینوا و فرماندارموصل فرار می کنند.
بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مردم موصل با رها کردن خانه و کاشانه زمینه ورود داعش را به شهر هموار می کنند.

در ۱۱ژوئن ساختمان پلیس و استانداری نینوا سقوط و نیروهای داعش با کشتار عظیم مردم وارد شهر می شوند.
علیرغم_تبلیغات_خود_باختگان نیروهای داعش ۱۳۰۰نفر بودند، یعنی ۱۰۰برابر کمتر از آن چیزی که در القائات رسانه ای به مردم داده بودند.

شهر موصل سقوط می کند و استان نینوا نیز در اشغال ۱۵۰۰نیروی داعش در می آید. با دیدن سیل آوارگان و شنیدن سقوط نینوا  مردم استان صلاح الدین در  در تکریت شکست می خورند و راه را برای دومین هزیمت باز می کنند.
نیروهای گارد مدینه عراق وابسته به صدام با هماهنگی آمریکا به خیابان های کربلا و نجف آمدند، تصاویر صدام در دست مردم و غارت اماکن خصوص و حکومتی تمرکز نیروهای دولتی را به هم می ریزد.

۳۰ درصد انبار مهمات عراق در دو استان به دست نیروهای داعش و نیروهای حزب بعث می افتد تعداد نیروهای داعش به تعداد ۱۷۰۰ نفر و حزب بعث با ۷۵ هزار نفر تحت فرماندهی عزت ابراهیم الدوری معاون صدام، حرکت به سوی بغداد را شروع و به ۳۰ کیلومتری بغداد می رسند.
نیروهای پیشمرگ به دفاع در منطقه دهوک می پردازند.

هزاران زن و دختر عراقی مورد تجاوز  قرار می گیرند. مردان عراقی بالای ۵۰ سال کاملا عریان وبه بغداد، نجف و سامرا فرستاده می شوند. مردم با دیدن این صحنه ها، فرار از خانه و کاشانه را انتخاب می کنند.
نوری مالکی به تهران می آید، خبری تکان دهنده شیعیان را نگران می کند. دستور داعش برای شخم زدن عتبات عالیات و تخریب قبور ائمه در تلویزیون نینوای عراق پخش می شود. 
 هدف بعدی را ایران و مشهد اعلام می کنند، فراخوان می دهند که زنان شیعه از طرف خلیفه موصل، برای شما حلال ح
اعلام شده است .

رهبر انقلاب با فراخواندن فرماندهان حالت آماده باش جنگی می دهند. دو خبر توسط اطلاعات سپاه قدس مخابره می شود؛ حرم_زینب_کبری (س)  در سوریه و شهر_سامرا در حال سقوط است و نیروهای داعش به ۳کیلومتری و در برخی نقاط به چند ده متری حرم امامین عسگریین رسیدند.

#سردار_سلیمانی طبق دستور فرمانده کل قوا با اولین گروه کماندوهای برون مرزی وارد سامرا و با سازماندهی مردمی و فراخوان نیروهای سپاه بدر هادی عامری، اولین هسته‌های حشدالشعبی را می چیند.مرجعیت عراق، حکم جهاد  و بسیج نیروها را صادر، و حشدالشعبی گسترش می‌یابد، نیروهای داعش با شکست سنگین مواجهه می‌شوند. خط مرزی تامین تا ۳۰کیلومتری پس از ۲ماه درگیری تثبیت می‌شود. 

با اشغال اسپایکر نیروی هوایی عراق بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی افسری شیعه سر بریده می‌شوند و سرهای آنان بر روی نرده‌ها نصب می‌شوند. شهر سنجار عراق سقوط و حدود ۷۰۰۰زن و دختران جوان مورد تجاوز جنسی در ملاعام قرار می گیرند و برای جهاد نکاح و فروش در دیگر کشورها به خط می شوند.

سردار سلیمانی در پیامی مردم کردستان را تا رسیدن وی به مقاومت دعوت می‌کند. با خارج ساختن سنجار از محاصره و اشغال، زنان دستگیر شده توسط سپاه قدس آزاد و در اردوگاه اسکان می‌یابند اما ۳۵۰۰نفر آنان توسط داعش تیرباران می شوند.
داعش قریب به ۲۰۰۰جوان اهل سنت را به خط می‌کنند و در کنار سد موصل به آنان تیرخلاص زده می شود.

صحنه‌ها به قدری تکان دهنده بود که عراق از ایران درخواست رسمی‌اش را بارها اعلام کرد و نهایتاً شد این عراق و آن سوریه (به لطف خداوند و توجه امام زمان عجل و رهبری آقا و فرماندهی میدانی سردار دلها و سایر خوبان).
 الحمدلله رب العالمین

هرگز امریکا و متحدان مرتجع و بی لیاقتش، با تمام امکانات و تجهیزات‌شان، جرات حمله به ایران را ندارند.
ایران واقعاً یک ابرقدرت است و دارای تمام مؤلفه‌های قدرت. خود را باور کنیم و القائات منفعلین و غربزدگان ما را سست نکند و مراقب هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان خارجی و داخلی باشیم. به ویژه در شرایط کنونی که دشمن بیشتر از روشهای جنگ روانی و عوامل نفوذ استفاده می کند. 

برای ادامه راه شهدا و رضایت الهی، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را جدی بگیریم زیرا حجم زیاد شرکت کنندگان در انتخابات یکی از مولفه های اجتماعی سیاسی قدرت نظام و شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است و هر گونه القائ ناامیدی و سستی در شرکت در انتخابات توسط هر کسی و جریانی، موجب خوشحالی و امیدواری دشمن در توطئه و دخالت در مسائل داخلی است.
با تشویق و انگیزه دادن به مردم قدرت انقلاب و خون شهدا را حفظ کنیم. درز فایل صوتی آقای ظریف، آنهم با آن تحلیل میدان و دیپلماسی، گامی توطئه‌آمیز برای یک عملبات روانی و دو قطبی سازی جمگ و صلح بود که اختلاف ملی و برهم زدن اتحاد و انسجام عمومی در آستانه انتخابات را مورد هدف قرار داده بود که باید هم برای آقای ظریف درس عبرتی باشد و هم برای دولت و شخص رئیس جمهور در تاریخ‌سازی و تغییر انگاره‌های واقعی و هم برای دشمنان نیز باید عبرتی باشد که سیه‌روزی و خباثت آنها هرچند دیر اما سرانجام برای مردم هوشیار و آگاه ایران برملاء و موجب رسوایی هرچه بیشتر آنها می‌شود.


کد مطلب: 451193

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/451193/آقای-ظریف-لطفا-منصفانه-قضاوت-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com