تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۵۱۱۰۳
جریان تحریف داخلی که رئیس جمهور سخنگوی آن شده، حاضر است برای حفظ قدرت، اظهارات خصمانه دشمن را تکرار کند، دروغ بگوید و تلاش کند که مردم درک درستی از دلایل گشایش ها نداشته باشند تا با انتخاب مسیر غلط، به دست خود اراده دشمن برای قطع زنجیره پیروزی های ایران را تقویت کنیم.
۰
plusresetminus
تحریم با تحریف نمی شکند
به گزارش بلاغ، زنجیره پیروزی های ایران اسلامی با اقتدار و توفیقات منطقه ای و با تقویت اتحاد راهبردی با قدرت های دوست، مثل سند همکاری های ایران و چین، شکل گرفته و از آثار اقتصادی داخلی تا کرنشهای ملتمسانه برخی کشورهای متخاصم مثل عربستان برای تفاهم با ایران ، ناشی از همین زنجیره پیروزی هاست.

همزمان جریان تحریف داخلی که رئیس جمهور سخنگوی آن شده، حاضر است برای حفظ قدرت، اظهارات خصمانه دشمن را تکرار کند، دروغ بگوید و تلاش کند که مردم درک درستی از دلایل گشایش ها نداشته باشند تا با انتخاب مسیر غلط، به دست خود اراده دشمن برای قطع زنجیره پیروزی های ایران را تقویت کنیم.

تحریف؛ پیک چهارم کرونا را با محدود نکردن سفرهای نوروز هدایت می کند ولی انگشت اتهام را به سمت عراق می گیرد. می داند سند همکاری ایران و چین گره گشاست اما برای برجام پروپاگاندا می کند. قیمت ارز را برای فشار اقتصادی به مردم مهندسی می کند تا با کاهش صوری آن، مذاکرات نامعلوم وین را بزک کند.

جریان تحریف به لطف سیاست های مشکوک وزارت ارتباطات، از رانت زیرساختی فضای مجازی بهره مند است و البته سخنگویی در جایگاه رئیس جمهور دارد اما سخنگوهای جریان مبارزه با تحریف امروز در جایگاه کاندیداهای انتخاباتی، اندکی محافظه کارند و رسانه های طرفدار مردم از مزیت آنها برخوردار نیستند.

جریانی که از برادر رئیس جمهور و معاون اولش تا دختر وزیر و خود وزیرش تا اعضای تیم مذاکره اش به جرم فساد و قاچاق و قتل و جاسوسی در زندان هستند و امروز هم در پی تداوم سیاست هایی است که نتیجه اش فشار اقتصادی و تضعیف امنیتی و سیاسی کشور است، پایانش از نان شب برای مردم واجب تر است.

رسانه ملی، رسانه های انقلابی، کنش گران سیاسی و مطبوعاتی، فعالان فضای مجازی و حتی آن طیف منصف و  دلسوز از جریان اصلاحات که منافع مردم مظلوم مقتدر و خون داه را به خواست دشمن نمی فروشند، باید مجاهدت کنند تا جریان تحریف شکست بخورد وگرنه تحریم تا ترحیم بخش زیادی از مردم نمی شکند.

منبع: توییتر مسلم معین

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲