تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۸۵۵۷
برای نخستین بار؛حزب ا... ویدئویی از مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد
۰
plusresetminus
اسرائیل تحت اشراف اطلاعاتی حزب‌الله
به گزارش بلاغ، الاعلام الحربی، رسانه جنگ وابسته به حزب ا... لبنان ویدئویی از پایگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در داخل شهرهای سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد.

الاعلام الحربی این ویدئو را با عنوان "ای صهیونیست‌ها، دارای مراکز نظامی و اطلاعاتی در داخل شهرهای خود هستید" منتشر کرده است. این ویدئو ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سید حسن نصرا... که در آن به شدت به تهدیدات اخیر "آویو کوخاوی" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داده بود، منتشر ‌شد.

بسیاری از کارشناسان تاکید کردند که به دست آوردن مکان سایت‌ها با این میزان دقت، کار آسانی نیست و بنابراین صرف عکس برداری و موقعیت‌یابی آن یک دستاورد مهم اطلاعاتی برای مقاومت و سلاح بازدارنده آن است.

دبیرکل حزب ا... لبنان در سخنرانی سه شنبه شب خود به سرکرده‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: به رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما به دنبال رویارویی یا جنگ نیستیم اما در صورتی که جنگی را علیه ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم.

وی افزود: اگر شهرهای ما را بمباران کنید، شهرهای شما را بمباران می‌کنیم و اگر روستاهای ما را هدف قرار دهید، شهرک‌های شما را هدف قرار خواهیم داد.

سید حسن نصرا... خطاب به کوخاوی گفته بود: هرکاری را که دلت خواست انجام می‌دهی و ما نیز هرکاری را که دلمان خواست انجام خواهیم داد، اما هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند که جنگی کوتاه به جنگی فراگیر تبدیل نشود.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۲۰ بهمن ماه ادعا کرد: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وی در ادامه بار دیگر ادعاهای مقام‌های صهیونیستی علیه حزب‌ا... لبنان را تکرار کرده و گفته بود: حزب ا... اقدام به انبار سلاح و تجهیزات جنگی در مناطق مسکونی می‌کند و جان لبنانی‌ها را به خطر می‌اندازد.از زمان به شهادت رسیدن یکی از نیروهای حزب‌ا... لبنان در سوریه در حمله مردادماه رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌ا... به حضور نظامی خود در مرز با لبنان افزوده است و در آمادگی کامل به سر می‌برد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴