تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۴۴۷۹۵۲
برای چندمین بار موضع عزت آفرین رهبرمعظم انقلاب در حوزه برجام و موضوع آمریکا به طور رسمی اعلام شد تا یکبار و برای همیشه دولت و شخص رئیس جمهور با پیروی از موضع ولی فقیه، عزت و افتخار  را برای ملت بزرگ‌مان به ارمغان بیاورد.
۰
plusresetminus
یک کلام، ختم کلام، خودسری‌ها موقوف
به گزارش بلاغ، در ۱۹ بهمن ماه امسال در دیدارجمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، حضرت آیت الله خامنه ای شروط کشورمان برای بازگشت آمریکا و طرف‌های اروپایی به برجام را اینگونه مطرح فرمودند:" آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حق هیچ‌گونه شرط‌گذاری ندارند زیرا تعهدات برجامی خود را نقض کردند و آن طرفی که باید شرط بگذارد جمهوری اسلامی است زیرا به تعهدات خود پایبند بود. بنابراین ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد. این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد. ".

آمریکا که از فردای اجرای کامل تعهدات برجامی ایران با قلدری همه تعهدات خود را نقض کرد و به طرف‌های اروپایی هم‌پیمان خود در برجام نیز اجازه انجام تعهدات‌شان را نداد و حتی علاوه بر امتناع از رفع تحریم‌ها علیه کشورمان، حجم تحریم‌ها را تا دو و سه برابر گذشته نیز افزایش داد و خارج از همه قوانین و مقررات بین‌المللی، هر کشور و شرکتی را که خواست با جمهوری اسلامی ایران مراوده اقتصادی داشته باشد، به تحریم و جرائم سنگین تهدید کرد، از برجام خارج شد و دست جمهوری اسلامی را توی پوست گردو قرار داد و علی رغم متانت و خویشتنداری کشورمان، آمریکا با قلدری و گردن کلفتی به زورگویی خود ادامه داد و شرط بازگشت خود به برجام را قرار گرفتن موضوع‌های موشکی و عدم حضور جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و سپس از بین بردن جبهه مقاومت از طریق نالودی گروه‌های مقاومت ذکر کرد.

با اخراج ترامپ از کاخ سفید و جایگزینی بایدن و دموکرات‌ها، که هردو حزب جمهوری خواه و دموکرات مراتب تعهد ذاتی خود به رژیم اشغالگر قدس را به عیان ذکر و به آن عمل می‌کنند، موضوع بازگشت آمریکا به برجام، بسیار از سوی محافل دولتی و جریان اصلاحات کشورمان مورد اقبال و تبلیغ قرار گرفت و بیم آن می‌رفت که این بار نیز همچون دفعات قبل، دولت‌مان تحت تاثیر خدعه وعده‌های پوچ و بی‌اعتبار لفاظی‌های آمریکا و متحدان برجامی‌اش قرار بگیرد که فرمایشات مقام معظم رهبری با این قاطعیت که: " این، سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچکس از آن عدول نخواهد کرد "، موجب امنیت خاطر مردم و دلسوزان کشور شد که این بار مقام معظم رهبری با قاطعیت جلوی هر نرمش و انفعال در قبال شیطان خدعه‌گر آمریکا در اغفال ساده‌لوحان وطنی را خواهند گرفت.
محمد فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴