تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۴۴۷۰۲۶
۰
plusresetminus
بلک واتر و فایزر هر دو ساخت امریکا!

به گزارش بلاغ، فایزر یک شرکت دارویی است که مرتکب بزرگ‌ترین تخلف و فریب دارویی تاریخ امریکا تا سال ۲۰۱۲ شده‌است و سپس به مبلغ ۳/ ۲ میلیارد دلار برای این تخلف جریمه شده‌است. پس از آن در سال ۲۰۱۲ شرکت دارویی دیگری این رکورد را شکست و ۳ میلیارد دلار جریمه شد. این آمار منتشر شده در سایت دپارتمان عدالت ایالات‌متحده (Department of Justice) است که ارگانی دولتی در امریکا به شمار می‌رود و با بودجه این کشور اداره می‌شود.


این جریمه هنگفت با عنوان مجرمانه «عملی جنایی» برای این شرکت در نظر گرفته شد؛ چراکه آن‌ها تبلیغاتی غیر‌قانونی و دروغین انجام دادند. شگفت‌آور آنکه پس از به کار بردن عنوان Crime در محکومیت، دادگاه شرکت را به عنوان felony به معنای جنایتکار می‌شناسد! جنایتکاری که در مواد غذایی و آرایشی و دارو‌ها تقلب و مردم را گمراه کرده‌است. این محکومیت به خاطر نقض قوانین FDA رخ داده‌است، شرکتی دولتی با هدف تأمین امنیت و سلامت مواد غذایی و دارویی ایالات‌متحده. شرکت فایزر پس از محکومیت ملزم به پرداخت criminal fine می‌گردد؛ یعنی جریمه جنایی، جریمه‌ای به خاطر یک جنایت، بالاترین میزان جریمه در تاریخ ایالات متحده تا سال ۲۰۱۲! شرکت فایزر همچنین در تاریخچه سیاه خود قالب کردن چندین داروی دیگر قبل از آنکه تأییدیه‌های لازم را بگیرد دارد؛ از جمله داروی بکستر، جیودون، زیوکس و تعدادی دیگر. دولت و اف بی‌آی و سیستم قضایی امریکا به شدت به شرکت فایزر بی‌اعتماد و بدبین هستند. از آنجا که میزان مرگ و میر در این کشور به شدت بالاست، امریکا چاره‌ای ندارد جز آنکه به ادعای تولید واکسن این شرکت اطمینان کند. راه‌حل قطعاً افزایش مرگ و میر با واکسنی که دزدترین و متقلب‌ترین شرکت دارویی تاریخ امریکا تهیه کرده‌باشد، نخواهد بود، بلکه باید به جوامعی که قبله آن‌ها امریکا هست، متوسل شوند.

در فضای مجازی و حقیقی، صاحب تریبون‌هایی که جز امریکا آرزویی در دل ندارند هم می‌شوند فرماندهان جنگ نرم برای خرید واکسن. بنابراین تعجب ندارد اگر ببینیم حتی مریم رجوی که روزی در عملیات مرصاد نوجوان ایرانی را زنده به گور می‌کرد و مسئول ترور ده‌ها هزار شهید در ایران است، دعوت به پیوستن به کمپین خرید واکسن فایزر بکند! امریکایی‌ها در راستای تحقق پروتکل‌های زعمای صهیون که همانا کاهش جمعیت غیر یهود است، حرکت می‌کنند، نه در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انسانی. آن‌ها هرچه بتوانند با شعار تنظیم خانواده و «دوتا بچه کافیه»، با روش‌های مختلف مستقیم و غیر‌مستقیم عقیم سازی، با جنگ و بمب‌گذاری و خلاصه به هر شکل ممکن به دنبال مأموریت خود برای از بین مردن مردم جهان و خصوصاً مسلمانان و باز هم به شکل ویژه‌تر مسلمانان ایرانی هستند. مضاف بر همه اینها، نباید از خود بپرسیم چرا این تروریست‌های امریکایی که تا به امروز با تحریم‌هایشان از ارسال همه نوع دارویی به ایران جلوگیری کرده‌اند تا فلج شویم، به یکباره شاگرد اولی خود را در تلفات کرونا رها نموده و دلواپسِ مرگ و میر در ایران می‌شوند و می‌خواهند اجازه دهند واکسن امریکایی در اختیار ما قرار گیرد؟

عادت کرده‌ایم اگر کسی شمشیر رو در رو بکشد و کسی را به قتل برساند، با وی پدرکشتگی داشته باشیم و تا انتقام نگیریم، آرام نشویم، اما اگر مثلاً یک طبیبی خدای نکرده دچار کوتاهی‌ای بشود و مریض زیر عمل بمیرد، معمولا آن طبیب در بین مردم به نام قاتل شناخته نخواهد شد، کسی هم هیچ‌گاه وی را به قتل نخواهد رساند. باید مراقب باشیم که اگر فایزر پشت پرده علم مخفی شده‌باشد، حساب کارِ آن را خیلی با بلک واتر متفاوت ندانیم؛ چراکه‌: چو علم آموختی از حرص آن گه ترس کاندر شب / چو دزدی با چراغ آید گزیده‌تر برد کالا
محمدرضا ابراهیمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰