تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۴۴۶۹۶۲
به‌رغم تاکید موکد مقام معظم رهبری در ممنوعیت اعتماد به آمریکا و عدم واردات واکن کرونا از آمریکا، دولت باید در قبال تخلف از این موضوع و به بازی گرفتن برجامی جان و سلامت مردم، پاسخگو باشد.
۰
plusresetminus
دولت با سلامت جامعه برجامی بازی نکند
به گزارش بلاغ، شرکت کواکس وابسته به بیل‌گیتس آمریکایی صهیونیستی، همان شرکتی است که دولت آقای روحانی به خرید واکسن و واردکردن آن به کشورمان اقدام کرد.

مقام معظم رهبری بارها فرمودند که موارد و دستورات مختلفی را بطور مستقیم به مسئولین می‌گویند و اگر اقدامی نکردند بعد با مردم در میان می گذارند.
 
در بیانات روز جمعه مورخ 19 دی‍ماه 99، معظم‌له هم با اعلام صریح ممنوعیت واردات واکسن از کشورهای آمریکا و انگلیس و نیز اعلام عدم خوشبینی به فرانسه بدلیل سابقه بد آن‌ها ، فرمودند که قبلا این ممنوعیت را به مسئولین گفته اند!
 
با این وجود اما برخلاف دستور صریح رهبری ، چند روز پیش همتی رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که طی توافقات وزارت بهداشت ، پیش پرداخت توافقی برای دریافت ۱۶/۸ میلیون دوز واکسن به حساب سازمان بهداشت جهانی واریز شد!
 
این همان واکسنی است که قرار است توسط مجموعه ای به عنوان کواکس تهیه شود. خوب است بدانید بیل گیتس ابرسرمایه دار آمریکایی صهیونیستی و مکرون رئیس جمهور فرانسه دو نفر از مهمترین افراد فعال در این پروژه هستند و متاسفانه هنوز روحیه اعتماد به بیگانگان، که در ذات برجام وجود داشت، همچنان علی‌رغم اظهارات آقای روحانی، در رفتار عملی دولت به چشم می‌آید که در تهیه واکسن نیز این روحیه و اعتماد به بیگانگان قابل مشاهده است و هیچ هم به این واقعیت نمی‌اندیشند که : فرد طاس اگر طبیب می‌بود، سر خود را دوا می‌کرد. آمریکا اگر خیلی هنر دارد، مردمش از چنگال کرونا را با واکسن‌های تولیدی خود نجات دهد. هیچ فراموش نکنیم که شأن مردم ما بالاتر از آن است که واکسن‌ها بخواهند روی ایرانیان تست و آزمایش شوند.
 
لازم است مجلس و قوه قضائیه انقلابی به سرعت در این موضوع ورود کنند و با مسئولینی که این تخلف آشکار را مرتکب شده اند تحت عناوین زیر برخورد نمایند :
 
۱- سرپیچی از دستور صریح مقام معظم رهبری
 
۲- به خطر انداختن سلامتی مردم کشور
 
۳- به هدر دادن منابع مالی کشور
حسن روشن‌بین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴