تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۳۴۸۶
۰
plusresetminus
خباثت آمریکا، توجیه ناکارآمدی دولت!
به گزارش بلاغ، نقدی بر سخنان اخیر روحانی که اظهار داشت : "تعامل با التماس فرق می‌کند، دشمنان ایران چند هفته دیگر به زباله دان می‌روند،"، راقم این نوشتار هم با جمله اول روحانی موافق است،( التماس با تعامل فرق می‌کند) اما آنچه روحانی و حامیان او در ارتباط با آمریکا و اروپا انجام می‌دهند، التماس است، نه تعامل.

در ثانی رئیس جمهور و یاران ناکارآمد او هرگز اندیشه امام خمینی، امام خامنه‌ای و نظام و ملت بزرگ ایران را نمایندگی نمی‌کنند؛ چراکه خروجی اطاعت از امامین انقلاب، نکبت کنونی نیست که این دولت بر ملت ایران تحمیل کرده است.

امام نزدیک به شصت سال پیش آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران و امت اسلام دانسته است و همچنان در عصر امام خامنه‌ای نیز در بر همان پاشنه می چرخد.

روسای جمهور در آمریکا همگی مامور صهیونیسم جهانی هستند، تفاوت‌شان در روش‌هاست نه در هدف‌ها، آنها اهداف یکسان دارند و آنهم تسلط بر امکانات مادی، معنوی، سیاسی، فرهنگی و دریک کلام سرنوشت ملل جهان، امروز این دشمنی عمیق‌تر، هدفمندتر و گسترده‌تر از همیشه گردیده است.

دولت کنونی، که با دروغ و اتهام زنی به رقبا توانست رای مردم را بدست آورد، برای مقصر جلوه دادن دشمن، آنهم فرد ترامپ در ناکارآمدی خود بسیار کوشید، اما اینک دشمن ملت ایران را از یک فرد به یک حزب (جمهوری خواهان)‌ ارتقاء داده اند.!

این فریبکاری دولت را می‌توان در دو بعد به اختصار بررسی کرد:
اول، ناتوانی اجرائی دولت و فلج کردن زندگی مردم ناشی از نگاه و رویکرد دولت در اداره کشور می‌باشد، همچنین نگاه به بیرون و نداشتن انگیزه کافی برای خدمت رسانی به مردم و عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی دانست.

آنچه بر ناتوانی دولت افزوده این است که اغلب اعضای دولت از قشر مرفهین و سرمایه‌دار می‌باشند، گفته‌اند: شکم سیر کی از شکم گرسنه خبر دارد.!
بنابراین دولت به دنبال توجیه ناتوانی خود و نسبت دادن آن به منتقدین داخلی و بخصوص غرب و به ویژه ترامپ و دولت قبلی آمریکا است.

دوم، در دفاع از تفکر غربگرایانه خود، یعنی بستن با کدخدا و حل همه مشکلات از جمله تحریم‌ها، یک نوع رویکرد در غرب و آمریکا را مقصر جلوه دهد، بعبارتی رابطه با غرب (بخوانید تسلیم غرب شدن) را تنها راهکار برون رفت از مشکلات می‌دانند، منوط به اینکه گروه خوب و ... زمام امور آمریکا و اروپا را عهده‌دار باشند.

بنابراین از نظر روحانی و دولت او از جمله ظریف، آمریکا و اروپا خوبند اما از شانس بد آنها گروه بد حاکم بر غرب مانع از موفقیت آنان شدند.!

دادن آدرس غلط و تحریف حقایق حاکم بر روابط بین‌الملل دستاوبزی برای فرار از شکست در انجام وظیفه و سیاه کردن زندگی ملت با وفای ایران از سوی دولت است.

آنها با جشن و شادی از پیروزی جوبایدن و حزب دمکرات می‌خواهند دوباره ملت را فریب دهند و فرصت دوباره حضور در مدیریت کشور را بدست آوردند که باید گفت می‌خواهند صحنه تبلیغات ریاست جمهوری دوره قبلی را این بار با مقصر جلوه‌دادن دولت ترامپ، تکرار کنند و مردم را بفریبند.
اینها اعتقادی به بسیاری از مبانی قانون اساسی، که برگرفته از مبانی فکری شیعه است، ندارند!.  قدرت را برای قدرت و برای رسیدن به سرمایه‌های رانتی و بادآورده می‌خواهند و البته تبدیل نظام جمهوری اسلامی به نظامی که نه التزامی به اسلام و نه اعتقادی به حاکمیت مردم داشته باشد، نیز از اهداف نامیمون فرصت‌طلب‌هاست.

آماده سازی مقدمات ورود به مذاکره و ایجاد امید کاذب در ملت، با تسهیل موقتی شرایط زندگی، فریبی است که توسط دولت روحانی با همراهی پنهان غرب در حال شکل گیری است.
ترامپ و دارو دسته او و کرونا دو ابزار یا بهانه عدم موفقیت روحانی و غربگرایان است. 

دولت غرب‌باور روحانی می‌خواهد در زمین دشمن بازی کند که در این بازی، شرافت و منافع ملی ایرانیان همانند مذاکرات برجام در معرض برد و باخت قرار می‌گیرد. در صورتیکه آمریکا و اروپا مانند زمان اوباما بازهم ،،هیچ،،  فقط ،،هیچ،، را نصیب طرف مذاره‌کننده ایرانی خواهند کرد. در برابر این پروژه، این‌بار فرصت اندک است و منتقدین این پروژه آقای روحانی متهم خواهند شد که نگذاشتند دولت در مدت باقی‌مانده تا انتخابات کار کند. بعبارت بهتر دولت مخالفین تسلیم شدن به غرب و آمریکا را علت ناکارآمدی خود اعلام خواهد کرد.!

انشاالله با هوشیاری و پیروی از رهبری معزز و انتخاب دولتی جوان و حزب اللهی از سوی مردم در انتخابات 1400، گام دوم انقلاب به ثمر بنشیند.
علی اکبر عباسی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴