تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷
کد مطلب : ۴۴۱۴۱۲
کسانی که خود را نابغه مدنیت و نماد پایانی سعادت بشر می‌دانند، در آزمون اولیه مدنیت شرطی، ننگی را متوجه خود کردند که حتی الاغ نیز از آن می‌گریزد تا انگ "بل هم اضل" به او نچسبد، و این است عاقبت لیبرال دموکراسی.
۰
plusresetminus
ننگ الاغ گریز
به گزارش بلاغ، لیبرال دموکراسی، که تا قبل از انقلاب اسلامی به صورت تهاجمی به همه ادیان و مکاتب تهاجمی حمله ور می‌شد و خود را آخرین مکتب سعادت بخش جهان می‌دانست و نظام سیاسی خود را مبتنی بر آراء اکثریت مردم (نصف بعلاوه یک رای)، بهترین شیوه ذکر می‌کرد و آمریکا را کعبه آمال و نمونه عالی خود ارائه می‌داد، در انتخابات ریاست جمهوری جاری آمریکا فضاحت ابلهانه خود را به نمایش گذارد و ثابت کرد که برای نظام سازی، ابتدا نیاز به یک تربیت الهی درونی در همه سطوح دارد، که انتخابات یکی از جلوه‌های اجتماعی نظام حکومتی است.

قدرت برای لذت، و لذت هم تنها در تمتعات مادی به هر بهاء تعریف شود، نتیجه‌اش می‌شود قدرت‌پرستی و جاه‌طلبی، که برای رسیدن به هدف، از شعارهای دلربا و مردم‌فریبانه استفاده می‌کنند تا در سایه آن، آراء خود را از جهالت جامعه بدست آورند و بر اریکه قدرت تکیه زنند و آنگاه خدایشان را نیز بنده نباشند و تفرعون پیشه کنند.

انتخابات آمریکا به هر وضع پر تنش و آشوبی بود، تمام شد اما این پایان سرآغاز ظاهرشدن واقعیت‌هایی است که در بطن و متن نظام اجتماعی و سیاسی آمریکا مستتر بود و با وقوع انتخابات از ذات دو حزب دموکرات و جمهوری خواه این کشور بیرون زد و شد اینکه دو طرف رقابت در کمال خصومت به جان هم افتاده و هریک خود را برنده انتخابات دانسته و دیگری را به تقلب و دزدیدن آراء خود متهم می‌کنند.

ترامپ در سخنرانی بی‌سابقه گفت: کل سیستم فاسد است. نمی‌گذارم کشور را بی‌آبرو کنید، کار را به دیوان عالی می‌کشانم.
وی کل سیستم آمریکا را فاسد خواند و گفت؛ این سیستمی است که به راحتی به فساد کشیده می‌شود. ترامپ اعلام کرد در انتخابات تقلب گسترده اتفاق افتاده و اجازه نمی‌دهد کشور بی آبرو شود. او گفت کار را به دیوان عالی می‌کشاند.

اهم سخنان ترامپ به شرح زیر است: می‌خواهم از تمامیت رای مردم حفاظت کنم.
اگر ارای واقعی را می شمردند ما پیروز بودیم. از طرف رسانه های بزرگ تقلب شد.
موج آبی در کار نبود بلکه یک موج قرمز به پا بود که رسانه ها آن را سانسور کردند.
۱۰۰ ها میلیون دلار علیه ما خرج شد. رقبای ما را بانکدارهای وال استریت حمایت کردند در حالی که ما از طرف مردم عادی حمایت می شویم.
🔹این سیستم فاسدی است و اگر فاسد هم نباشد به راحتی فاسد می شود.
🔺۱۰۰ ها هزار رای آمده که معلوم نیست از کجا آمده.
🔺برای انتخابات طراحی کرده اند.
🔺شمارش توسط یک ساختار فاسد دموکرات در حال انجام است.
🔺برگه هایی را می‌شمارند که هیچ مهر پستی ندارد و ناشناس است.
🔺با نظرسنجی ها تصور ایجاد کردند که بایدن می تواند پیروز شود و سپس با رسانه رای‌ها را سرکوب کردند.
🔺حزب دموکرات حزب شرکت ها و کارتل هاست ولی حزب ما حزب مردم است.
🔺ما به دادگاه می رویم.
🔺ناظران ما را اجازه ندادند وارد مراکز شمارش رای شوند.

در مقابل، بایدن نیز رقیب خود را به انواع صفات رذیله متهم کرد و خود را برنده انتخابات دانست، با این تفاوت که بایدن بنابر خصلت دموکرات‌ها که با پنبه سر می‌برند، با حفظ خونسردی سعی دارد تا با مظلوم‌نمایی افکار عمومی را بسوی خود جلب کند و با عصبانی کردن ترامپ، اظهارات ساختارشکنانه‌تری از او را بدست آورد، اما آنچه که آشکار است، رسوایی نظامی فاسد و غیرمردمی با دیکتاتوری مستبدانه و مردم ستیز، که برای منافع کارتل‌های اقتصادی حاضر است نظم و امنیت اجتماعی را برهم بزند تا سفره غارت و یغمای مردم جهان توسط صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا و دو حزب مسلط بر این کشور همچنان پهن باشد تا روند کشت و کشتار جهانی بوسیله این نظام شیطانی تداوم یابد.

انتخابات آمریکا نشان داد که لیبرال دموکراسی چقدر سیمای زشتی در قربانی کردن منافع و مصالح مردم دارد و علی‌رغم ادعاهای دهان پرکن، بزرگ‌ترین ناقض حقوق مردم و دموکراسی مورد ادعای خود است.

ننگ این انتخابات، که فساد باطنی نظام سیاسی آمریکا را علنی ساخت، آنقدر عمیق و گسترده است که هیچ‌گاه از ذهن نخبگان و مردم جهان پاک نمی‌شود. پیامدهای این انتخابات می‌تواند ضمن رسواسازی دلباختگان وطنی لیبرال دموکراسی، آتشی را لهیب زند که خرمن وجود سرشار از ظلم و تبعیض آمریکا را در خود فرو برد و فرصتی را برای مردم این کشور بوجود آورد تا قدری بر سرنوشت انسانی خود بر محور عدالت و فضیلت نقش‌آفرینی کنند.
محمد فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴