تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۳۷۵۳۷
هفت تپه نزدیک ترین مسیر برای رسیدن نوکر به سیدالشهدا و کوتاه ترین مسیر برای رسیدن بنده به خداست.
۰
plusresetminus
هفت تپه قطعه‌ای از بهشت
به گزارش بلاغ، این روزها که کم کم سن دفاع مقدس دارد به چهل سالگی نزدیک می شود،به هر رزمنده ای از  لشکر ویژه 25 کربلا که برمی خورم، درد و غم جدایی از یاران و دوستان و هم رزمان شهیدش به وضوح در چهره اش رخ نمایی می کند.

از جاماندگی اش می نالد و زخم های دلش سر باز می کند و فریاد عطش می کشد. کمی که با او هم کلام می شوم، سوز عطش اش را بیشتر احساس می کنم.

می گوید حالا که از قافله شهدا جامانده ایم تنها دل خوشیمان، زیارت سرزمین هفت تپه است.با آه و ناله و حسرت، هفت تپه را برایم به تصویر می کشد.و آن قدر از زیبایی های هفت تپه برایم می گوید که گاهی اوقات یقین می کنم، هفت تپه قطعه ای از بهشت است.

از صمیمیت، یکرنگی، ساده دلی،اخلاص و صفای بچه های هفت تپه می گوید و اشک می ریزد. مگر هفت تپه چه عهدی با رب العالمینش داشته که آن قدر این رزمندگان باصفا از هجرش می سوزند و فریاد جدایی سر می دهند... می گوید هزاران هزار دل برای احیای یادمان آن نقطه آسمانی می تپد...

هزاران هزار چشم منتظر احیای یادمان هفت تپه هستند..می گویند همه خواسته خانواده های شهدا و رزمندگان این لشکر قدرتمند از شما فقط احیای یادمان هفت تپه است.می گویند آیا ساختن یادمانی برای هفت تپه و گذاشتن مرحمی بر دل زخم خورده خانواده های شهدا مطالبه زیادی است؟

این روزها که هفت تپه دارد به داشتن یادمانی در دل خود نزدیک می شود، باید بیشتر از دیروز به فکر ثبت تاریخ حماسه های بی نظیر رزمندگان لشکر ویژه و خط شکن 25 کربلا برای آیندگان باشیم، پژوهشگاه و مبنای استخراج ثبت آن حماسه های عظیم را هفت تپه قرار دهیم. و باید یادمان باشد بی توجهی به هفت تپه، بی توجهی به تاریخ دلاورمردی های رزمندگان غیور لشکر 25 کربلاست.

امروز نیاز ما به هفت تپه بیشتر از نیاز هفت تپه به ماست! اگر امروز برای مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه مان در مانده شده ایم اگر دنبال نسخه ای از سبک زندگی برای جوانان مان می گردیم نسخه شفا بخش آن در هفت تپه است.باید از زاویه دید شهدا به هفت تپه نگاه کرد.هفت تپه معراج شهداست.هفت سکوی پرواز شهدای مدافع حرم است.هفت تپه نقطه وصل خادمین شهدا به ارباب است.

هفت تپه نزدیک ترین مسیر برای رسیدن نوکر به سیدالشهدا است.هفت تپه کوتاه ترین مسیر برای رسیدن بنده به خداست. همه هفت تپه رسیدن است و وصال،و بدا به حال ما که این روزها،روزمرگی و غفلت از هفت تپه دورمان کرده است.

در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس یادمان باشد بی توجهی به مکتب و گفتمان و هفت تپه در واقع نابودی همان گنجی است که امام خامنه‌ای عزیز مکررا به استخراج آن امر فرموده بودند.

عبدالله گرزین

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲