تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۳۱۹۴۵
پاره‌بینان تنها چیزهایی را می‌بینند که می‌خواهند و چیزهایی را نمی‌بینند که نمی‌خواهند، در نتیجه هیچگاه با افق‌های حقیقت مواجه نشده و در ظلمت تنگ نظری و غفلت خودخواهانه باقی می‌مانند و بیماری‌شان تشدید می‌شود.  
۰
plusresetminus
می‌بینند، می‌فهمند، اما فی قلوبهم مرض‌اند
به گزارش بلاغ، این روزها بوضوح می‌توان گروهی را دید که یا بیمارند و یا به ورطه بیماری و نابودی تدریجی وجدان و انسانیت کشانده می‌شوند، هرچند دارای ظاهری شیک و آنکادره با ادا واطوارهای خاص و حق بجانب هستند و غالباً دروغ‌ها را چنان با ظاهری فریبنده و بزرگ می‌گویند و با صدای بلند تکرار می‌کنند که کمتر به شنونده جرات شک و تردید می‌دهند.
 
ماجرای صدور حکم سه شرور و زورگیری که با قمه به مردم حمله کرده و با مجروح کردن مغازه داران زورگیری می‌کردند و به ناموس مردم تجاوز کرده و بعد کاشف بعمل آمد که با حضور فعال در اغتشاش و فتنه سال ۸۸، میدانداری کرده و به آتش زدن بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها و... معترف شده و اظهار داشتند که در خارج از کشور آموزش دیده و با سرویس‌های امنیتی و جاسوسی بیگانگان ارتباط داشته و دستورات آنان را در تخریب گسترده و تحریک مردم با دریافت دلارهای مزدوری به اجرا می‌گذاردند و سرانجام در حین ارتکاب مجرمانه و زورگیری از یک خانم آنهم در روز روشن توسط اقوام این خانم دستگیر شده و با محاکمه و حضور وکیل به اعدام محکوم شدند.
 
سطح و حجم تخریب اقدام‌های این سه نفر و تحریک به تخریب از سوی آنها در آن حدی بود که نتیجه آن، خسارات نجومی در سطح ملی را رقم زد.

اینکه فرد یا افرادی اقدام به جرائمی اجتماعی و ایجاد رعب و وحشت کنند و عده‌ای را مورد ایذاء و آزار خود قرار دهند و امنیت عمومی را مخدوش کنند و برای رهایی از پیامدهای قضایی و جزایی اقدامات خود با استفاده از ابزارهایی رهایی یابند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تحقق عدالت امکان ناپذیر و داستانی باورناپذیر خواهد بود.

حال اگر محاکم قضایی بر روال قانونی بخواهند حکم را مورد تجدیدنظر قرار دهند، مسئله‌ای نیست و هیچ نباید به اذهان مردم راه یابد که این تجدیدنظر براساس فشارهای پیرامونی و رسانه‌ای و یا احیاناً جوسازی‌های چند سلبرتی صورت می‌گیرد که بواقع سم خطرناکی است که نمی‌توان از آثار مهلک آن جلوگیری کرد.

آنچه که فوق‌العاده در میان دنیایی از هیاهوی تبلیغاتی و جنجال‌های هدفمند مهم است، نگاه درست و موشکافانه آحاد مردم به‌خصوص نخبگان و فرهیختگان جامعه به مسائل داخلی ایران و جهان و نوع جبهه‌گیری بیگانگان با مسائل کشور ما و قرار گرفتن عده‌ای در داخل کشور در اجرای سناریوهای دشمنان انقلاب است.

آنانی که هزاران نکته مثبت و انسانی و منحصر بفرد این کشور و ملت ایران و نظام اسلامی را نمی‌بینند و تحت تدبیر بیگانگان وارد میدانی می‌شوند که صحنه‌گردان اصلی آن دشمنان دین و دنیای این ملت هستند، نمی‌توان به آنها اعتماد کرد و آنها را که همواره برای اجرای نقش نیابتی، تخریب بنیان اعتقادی ملت مسلمان را مورد هدف قرار می‌دهند، سرزنش نکرد و آنان را خائن عامد یا جاهل ندانست.

به چند مورد امیدبخش که توسط بنیادها و نهادهای غیر دولتی در کشورمان انجام می‌شود و چیزی جز زیبایی و تلاش انسانی برای خدمت به جامعه ایرانی است توجه فرمائید تا روشن گردد که چرا این اقدام‌های فوق‌العاده به چشم عده‌ای مدعی نمی‌آید، آنگاه مثل مگس می‌روند و روی زخم‌هایی از جنس بی‌قیدی‌ها و لاابالی‌گری‌ها می‌نشینند و عفونت را ترویج و گسترش می‌دهند.

مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چند روز قبل گفت: در سال گذشته طرح‌های اشتغال محور بنیاد 30 هزار طرح بوده، با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم امسال به 60 هزار طرح رسیده است و اکنون روزانه 300 طرح اشتغال محور در کشور در حال اجراست.

سید امیرحسین در ادامه اظهار کرد: در ابتدا مقام معظم رهبری از بنیاد برکت دستور ساخت یک هزار مدرسه در کشور صادر کردند و تا مهر امسال یک هزار و 900 مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: در سایر بخش‌های عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ مسجد و موسسه فرهنگی، بیش از ۱۲ بیمارستان و بیش از ۲۴۰ خانه سلامت و بهداشت در کشور ساخته‌شده است.
 
مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ساخت 40 هزار واحد مسکن محرومین در کشور خبر داد و گفت: آب‌رسانی به یک هزار روستا آغازشده که تاکنون به 500 روستا آب‌رسانی انجام شد.
 
مدنی بابیان اینکه 47 هزار طرح سحاب در روستاهای کشور اجراشده است عنوان کرد: در قالب این طرح اشتغال‌زایی در 8 هزار روستا در حال انجام است.

و یا به این خبر توجه فرمائید: پس از تصمیمات به موقع قوه قضائیه در اعطای مرخصی به بیش از ۱۱۴ هزار زندانی در موج اول همه‌گیری بیماری کرونا، با همکاری مشترک سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان، تفاهم‌نامه ای امضاء شد که بر مبنای آن ۲۵۷۴ زندانی جرایم غیر عمد و جرایم مالی از زندان آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده بازمی‌گردند.

 اعلام خبر توزیع بیش از 3میلیون سبد کالا بین محرومین و آسیب‌دیدگان از کرونا از سوی گروه‌های مردمی در اجابت دعوت مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش مواسات و کمک مومنانه، که صحنه‌های زیبایی از همدلی و اتحاد و وفاق ملی بر محور ولایت را به نمایش گذارد، چگونه این حرکت حماسی و بی‌نظیر از سوی سلبرتی‌های نق‌زن و غرولندکن دیده نشد و گوش‌شان هیچ‌یک از آهنگ مومنانه این ملت را نشنید، اما همین چشمانی که سرکوب ددمنشانه دولت‌های آمریکا و اروپا در برخورد با مردم خودشان را نمی‌بیند و صدای مظلومیت و شکسته شدن استخوان معترضان به‌جان آمده این کشورها را نمی‌شنود، فوراً برای بازی در زمین دشمنان ملت ایران و بشریت می‌دود و گوشش همواره برای شنیدن فراخوان‌های این شیاطین تیز و آماده است؟!.

چه زیبا و گویا و رسا قرآن مجید در آیات ابتدایی سوره بقره وصف این گروه را نمود که هنگامی با اهل ایمان این گروه مواجه می‌شوند، می‌گویند ما ایمان آوردیم و چون با شیاطین خلوت می‌کنند، می‌گویند: بدون شک ما باشمائیم، ما با تظاهر به ایمان، مومنان را مسخره می‌کنیم؛ آنگاه خداوند می‌فرماید: خدا آنان را به کیفر این کار منافقانه در دنیا و آخرت عذاب خواهد کرد و آنان را در سرکشی و تجاوزشان مهلت می‌دهد تا در گمراهی‌شان سرگردان و حیران بمانند.

قرآن در توصیف آنانی که شیاطین را دوست خود برمی‌گزینند، می‌فرماید: آنان کر و لال و کورند و از گمراهی و ضلالت به سوی هدایت و حقیقت باز نمی‌گردند، چراکه در دل آنان بیماری نفاق است (فی قلوبهم مرض، فزادهم‌الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون).
بنابراین، اگر این گروه به خود نیایند و متنبه نشوند و به راه خداوند و ملت و نظام خویش باز نگردند، هیچ چیزی و هیچ کسی نمی‌تواند آنها را نجات دهد و از مرداب ضلالت و تباهی برهاند. سلبرتی‌ها و هم مدعیان دروغین! فرصت را دریابید که زمان را نمی‌توان بازگرداند و به جبران مافات پرداخت. پشیمانی در وقت نامعلوم توبه دیگر سودی به حال‌تان نخواهد داشت.
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷