تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۴۱۹۰۳۵
این روزها، که کمک‌ها، مومنانه گل کرده است، بهار دیدنی‌تر شده است؛ این‌بار بهار، تمام خانه‌های شهر را شکوفه‌باران کرده است؛ شکوفه‌هایی که عطر خوش مواسات و همدلی را در تمام شهر پراکنده کرده‌اند.
۰
plusresetminus
شکوفه‌باران "کمک‌های مومنانه" در بهار همدلی
به گزارش بلاغ، "خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد." این اظهارات رهبر انقلاب در نطق تلویزیونی 21 فروردین، با یادآوری اقدامات خودجوش مردم برای مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان باعث شد که "رزمایش کمک به نیازمندان" با شعار "کمک مومنانه" پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و در ایامی که ویروس کرونا به نوعی زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده، شتاب بیشتری بگیرد.

این روزها همه پای کار آمده‌اند تا حرف ولیّ زمان روی زمین نماند؛ همه آمده‌اند مومنانه، کمک کنند؛ همه سرباز شده‌اند، لباس خاکی چقدر بهشان می‌آید!


کمک مومنانه، بهار امسال را دیدنی‌تر کرده است و بهار همدلی این‌بار تمام خانه‌های شهر را شکوفه‌باران کرده است؛ شکوفه‌هایی که عطر خوش مواسات و همدلی را در تمام شهر پراکنده کرده است.


حالا خدا دارد کم کم سفره‌ میزبانی‌اش را پهن می‌کند، سفره‌ای که پر است از برکت و نعمت و مهربانی؛ باید برای مهمانی آماده شد؛ رمضان ماه کمک به نیازمندان است و حالا فرصت خوبی برای تجلی کمک مومنانه به نیازمندان است.

این روزها، که کمک‌ها، مومنانه گل کرده است، بهار دیدنی‌تر شده است، این حضور، بهاری دل انگیز را به مصاف فرزند منحوس زمستان سال گذشته فرستاده است که هر لحظه گرمای آفتاب این فرهنگ ایرانی- اسلامی، برف و یخبندان کرونا را آب می‌کند و این گرمای روحانی همان اکسیر ناپیدایی است که تمام عالم سرگردان یافتن آن برای درمان این بیماری است.

حالا که این روزها از کرونا منفورتر نمی‌شناسیم، شاید بعد ترها دریابیم که خیلی به کرونا این ویروس ریزتر از یک ذره نمک مدیونیم!

این روزها، همه دست به خیر شده‌اند؛ مومنانه، بی ریا، بی منت، بدون چشم داشت؛ شاید برای این کمک‌های مومنانه، باید کرونا در دل اولین روزهای اسفند، متولد می‌شد و خوب، هیچ کار خدا بی حکمت نیست!

این روزها همه جای شهر، پر است از کمک‌های مومنانه، نکند جا بمانیم! این بار حماسه، حماسه مهربانی است، نه خبر از سیل است نه زلزله؛ این بار، کرونا، زلزله در جان‌مان انداخت و سیل محبت از وجودمان جاری؛ بهاری که نه تنها خیلی از درختان و گیاهان را بیدار و شکوفا کرد بلکه دل هزاران هزار انسان را از خواب سنگین غفلت بیدار و پر از شکوفه‌های محبت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴