تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۱۱۴۴۸
گرچه دشمن موفق شد با حمله تروریستی به خودروی حامل حاج قاسم سلیمانی اورا از ما بگیرد، اینک وظیفه ما است اجازه ندهیم از طریق رسانه‌ها و حملات ناجوانمردانه تبلیغاتی سردار حاجی‌زاده را از ما بگیرد.
۰
plusresetminus
سردارانی که از جان و آبرو گذشتند
به گزارش بلاغ، پس از ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که به سبب خطای انسانی صورت گرفت، شبکه‌های ضدانقلاب برای عقده‌گشایی سیاسی علیه کشورمان دست به کار شدند. 
 
جالب اینجا است که حتی کارمندان بنگاه سخن پراکنی بی‌بی‌سی فارسی و سفیر کشور انگلیس نیز در این میان وارد گود شدند و برای لیدری و ساخت اعتراضات جدید علیه کشورمان خودی نشان دادند.
 
در این شرایط سخت سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروهای هوافضای سپاه در رسانه ملی حاضر شد و با شجاعت اعلام کرد که خطای انسانی پدافند هوایی سبب ایجاد این فاجعه و کشته شدن برخی از هموطنان‌مان شده است و ضمن عذرخواهی از مردم مسئولیت تمام حادثه را بر عهده گرفت.
 
برخی از گروه‌های سیاسی که تا پیش از این در این سه روز سکوت اختیار کرده بودند، به یکباره داغدار شده و اعلام کردند که بایستی این موضوع بیشتر بررسی شود و سعی کردند تجمعاتی را خصوصاً در دانشگاه‌ها بوجود بیاورند.
 
در این میان رسانه‌های ضدانقلاب و برخی از گروه‌های سیاسی داخلی هم‌داستان شدند و با اشک تمساح که برای منفعت سیاسی خودشان و نه نگرانی از جان باختن هموطنان بود پا به میدان گذاشتند. 
 
البته در این میان بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به نیت شوم این افراد پی برده و با کلید واژه "ماهی‌گیری سیاسی" اعلام کردند که قصد و غرض پلید این افراد را به خوبی می‌دانند.
 
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را برای نظام ، مملکت و آرامش ملت مسلمان و مظلومان داد، امروز سردار حاجی‌زاده آبرویش را. ملت فهیم ایران به خوبی می‌داند که زمین دشمن کجاست و هرگز در زمین دشمن بازی نمی‌کند. 
ابهامات زیادی در این بین وجود داشت که سردار حاجی زاده می‌توانست اذهان را به آن سمن منحرف کند ولی همه تقصیرها را به گردن گرفت...
 
در این میان احتمال نفوذ و توطئه را نیز نباید نادیده گرفت و سوالات بسیاری وجود دارند که باید توسط کارشناسان امر پاسخ داده شود. به عنوان مثال یادمان باشد هواپیما، بوئینگ آمریکایی است، آیا این کشور نمی‌توانسته با هک کردن سیستم هواپیما و تغییر کد شناسایی آن، رادار پدافند را گمراه کرده و آن را به عنوان موشک کروز جا بزند؟ 
 
چرا باید دقیقاً همان لحظه که اپراتور برای گرفتن تاییدیه می‌بایست با مافوق خود تماس بگیرد، سیستم ارتباطی مختل شود؟ چرا در فیلم‌هایی که پخش شده، شخصی قبل از آنکه حتی هواپیما آتش بگیرد و موشکی شلیک شود، در حال فیلمبرداری بدون علت از آسمان بوده است، آنهم دقیقا در همان زاویه انفجار؟ چه کسانی برای خالی نکردن راهرو هوایی همکاری نداشته اند ؟ و ...
 
اما بدانیم در تاریخ حمل‌و‌نقل هوایی، از این دست حوادث سقوط هواپیمایی بر اثر اشتباه پدافندها کم نبوده است، فکر کنیم خودمان اگر جای آن اپراتور پدافندی بودیم چه می‌کردیم؟ یک شیء پرنده در حال نزدیکی به شهر است، امکان کسب تکلیف هم نیست، ممکن است موشک دشمن باشد با هزاران کشته، و احتمال دارد هواپیمای مسافربری باشد با ده‌ها کشته؟ چه می‌کنید؟.
 
این وسط یادمان نرود که جلاد کیست و هنوز در شرایط جنگی انتقام سخت هستیم، یادمان نرود خون شهید سپهبد سلیمانی نباید پایمال شود! یادمان نرود آمریکایی‌ها در حقمان چه کردند ! و در میان این‌همه کشور، تنها ما بودیم که با تکیه به سیستم نظامی و هوا فضای خودمان جرات و شهامت این را داشتیم که به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کنیم ! 
 
این وحدتی را که به خاطر سردار دل‎ها بین‌مان به وجود آمد، از دست ندهیم، دست‌هایی پنهان در داخل و خارج در حال حذف فیزیکی و شخصیتی افرادی هستند که امنیت خود را وامدار وجود آنها هستیم، هزاران بار از خاک ما دفاع کرده‌اند و حالا یک خطا و حالا به بهانه استعفا و ترور رسانه‌ای می‌خواهند آنها را نابود کنند، قطعاً این دست‌ها برای برهم زدن اتحاد و آرامش و بدنام کردن خوبان در چشم مردم نیز برنامه هایی دارند و بیکار ننشسته اند و باید مراقب باشیم و یادمان نرفته است که تنها در بین گله‌ای گرگ که هرکدام قصد دریدن ما را دارند نشسته‌ایم و می‌جنگیم .
 
در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه و همدردی با آنان، یادمان نرود سردار حاجی‌زاده که همرزم و همسنگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه حق علیه باطل است، این روزها سخت مورد حملات ناجوانمردانه خارجی و داخلی قرار گرفته است. 
 
گرچه دشمن موفق شد با حمله تروریستی به خودروی حامل حاج قاسم سلیمانی او را از ما بگیرد، اینک وظیفه ما است اجازه ندهیم از طریق رسانه‌ها و حملات ناجوانمردانه تبلیغاتی سردار حاجی‌زاده را از ما بگیرد.
حسین قاسمی خانقاهی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴