تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶
کد مطلب : ۴۱۰۷۲۵
این دست پیام‌های امیدآفرین زیادی برای ملت ما و کشورهای مظلوم آزادی‌خواه به همراه خواهد داشت اما پیام‌های تلخ و سختی برای مستکبران جهان به همراه دارد که به اندازه بند بند دست‌های به خون غلتیده سردار؛ مصبیت و عذاب بر سرآن‌ها فرود خواهد آمد.
۰
plusresetminus
عَلَم بر زمین نمی‌ماند؛ خیزش قاسم‌ها به سوی قدس...
به گزارش بلاغ، شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یک شخصیت انقلابی و ملی و به معنای واقعی کلمه آنچه داشت در مکتب امام خمینی(ره) دریافته بود و خود را همواره سرباز ولایت می‌دانست و بر این عنوان اصرار داشت.
 
سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی فرزندان مکتب انقلاب اسلامی را در کشورهای مختلف منطقه تربیت کرده و امروز هرجا نیروی مجاهد و مقاومی در منطقه هست، تحت تأثیر مجاهدت‌های سردار سلیمانی است و امروز پس از شهادت این سردار آسمانی می‌بینیم که سرتاسر دنیا حتی در همان کشور تروریستی که دست به این اقدام ددمنشانه زد تجمعات و راهپیمایی‌هایی را برای حمایت از ایشان به راه انداختند.
 
دست سردار...
روز 13 دی‌ماه بود علمدار سیدعلی در عین ناجوانمردی تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید و پیکر او همچون نسل حضرت زهرا(س) در صحرای کربلا اِرباً اِربا شده بود و فقط آنچه ماند دست سردار بود. این دست پیام‌های امیدآفرین زیادی برای ملت ما و کشورهای مظلوم آزادی‌خواه به همراه خواهد داشت اما پیام‌های تلخ و سختی برای مستکبران جهان به همراه دارد که به اندازه بند بند دست‌های به خون غلتیده سردار؛ مصبیت و عذاب بر سرآن‌ها فرود خواهد آمد.
 
در کنار همه بغض‌های در گلو مانده؛ امروز شاهدیم سیل عظیمی از مردم در استقبال از پیکر سردار ایرانی در نقاط مختلف کشور حضور دارند. به هر کوی برزن که می‌رویم نمادی از سردار و سیاهی غم اندوه از دست دادن این مرد بی‌نظیر هستیم. سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان چهره‌ای سخت و وحشتناک داشت که لرزه بر اندام‌های آنان می‌انداخت ولی برای ملت ایران پدری مهربان و دلسوز بود و اصولگرا، اصلاح طلب، باحجاب و بدحجاب در غم او سوختند و در این چند روز شاهد حضور همه مردم ایران در مراسم عزای این سردار قلب‌ها هستیم.
 
سردار قلب‌ها امروز خوشحال‌ترین فرد در بین همه ماست زیرا شهادت آرزو و افتخار او و در آخرین دست‌نوشته‌هایش مشتاقانه به دیدار معبود خود امیدوار بود.
 
شهید سلیمانی عظمتی داشت که حیف بود به دست عناصر مفلوک تکفیری یا منافق به شهادت نائل شود و آن‌ها حقیرتر از آن بودند که دستشان به او برسد. این افتخار بزرگ باید نصیب او می‌شد تا بدست شیطان اکبر و طاغوت اعظم به شهادت برسد.
 
ولی ...
دشمن دچار حماقت بزرگ و اشتباه محاسباتی بزرگی در عرصه سیاست بین‌المللی شده است زیرا گمان می‌کند که سردار سلیمانی را کشته است ولی «قاسم‌های» جمهوری اسلامی ایران تمام نشدند بلکه این شهادت آغاز رویش قاسم‌های مکتب اسلام است که هرکدام همچون ذوالفقاری بر سر دشمنان اسلام و مستکبران جهان فرود خواهد آمد و جهان را از لوث یزدیان پاک خواهد کرد. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام توییتری خود فرمودند: بسم‌الله الرحمن الرحیم... این یعنی آغاز ماجراست... معنی این پست را کسانی که روز جمعه را به سبب ترور شخصیت بزرگ نظام جمهوری اسلامی با شادی و پایکوبی سپری کردند خوب می‌دادند و به گفته همسر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از بی‌سیم‌ها ندای «بسم الله قاصم الجبارین» شنیده خواهد شد، عَلَم روی زمین نخواهد ماند. وعده خدا نزدیک است و بساط یزدیان زمان به زودی برچیده خواهد شد و ما منتظر انتقام سخت.
 
 
سردار سلیمانی همواره در سخنرانی‌های خود تأکید می‌کردند که اگر جنگی علیه ایران آغاز شود این ایران است که آن را پایان می‌دهد... و امروز آغاز جنگی است که دشمن شروع کرده است و این فرزندان قاسم سلیمانی در نیروهای مسلح هستند که آن را آن‌طور که خود می‌خواهند به پایان برسانند و این وعده صادق الهی است.
 ﴿...فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ﴾ ( روم،آیه 47)
پس آنگاه که ما از مجرمان انتقام گرفتیم و همواره یاری کردن مومنان برعهده ما حق و لازم است.

محسن رحمانی واسوکلایی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما