کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

9 دی، ایران بدون روتوش

8 دی 1398 ساعت 0:00

امروز دیگر هر ایرانی می‌داند که دشمنان این سرزمین همواره برای هر بهانه داخلی، سناریوی آشوب و تخریب را آماده رده تا با استفاده از شبکه نفوذ خود در سطوح مختلف مدیریتی بتواند نارضایی عمومی را به اوج و سپس اعتراض‌های خیابانی بکشاند و آنگاه با نیروهای آموزش دیده خود، تخریب زیرساخت‌های کشور را به اوج خود برساند.


به گزارش بلاغ، فتنه، آزمایشی برای هر انسان است تا در کمال آزادی اراده، با تکیه بر ملاک‌ها و معیارها، راه درست را از نادرست تشخیص داده و در جهت انتخاب خود حرکت و تلاش کند. این انتخاب حتماً نیازمند ملاک و شاقول است که در بینش توحیدی و اسلامی، ملاک قرآن مجید و شاقول و تراز، ولایت و امامت است، که در آزمایش 88، عده‌ای از خواص بدلیل عدول از ملاک و ترازو مردود شده، اما برخی از آنان هنوز مطرود نشده و از فرصت‌های کریمانه نظام برای اصلاح، توبه و اعتراف خود استفاده نمی‌کنند.

قرآن مجید، آزمایش و امتخان را فتنه می‌نامد و می‌فرماید که همه انسان‌ها باید از تنور و مسیر آزمایش عبور کنند تا مؤمنان از منافقان و کافران متمایز شوند.

حال که به استناد آیات قرآن، انسان‌ها را از فتنه و آزمایش گریزی نیست، باید بفرموده آقا امیرالمؤمنین علی(ع)، ضمن شناخت ماهیت فتنه‌ها و آشکار ساختن ابعاد مختلف آن، داشتن بصیرت، وانهادن عداوت غیر الهی، ترک اشرافیت و فخرفروشی، پرهیز از اقدام یا سکوت نابهنگام، حفظ هشیاری و با احتیاط عمل کردن، دوری از مغرورشدن در قبال نعمت‌ها، پیروی از رهبر صالح، راست گویی مسئولان و دولتمردان به مردم و شناخت آفت‌ها و خسارت‌های فتنه، از ضروریات زندگی هر فرد مسلمان و پیرو اهلبیت(ع) از منظر مولاعلی(ع) شمرده شده است.

در فتنه 78 و 88، ملاک‌ها و معیارها که حفظ امنیت و آرامش جامعه، احترام به قانون، ظرفیت داشتن در قبال آراء مردم، پرهیز از اقداماتی که موجب شادی دشمن و ناراحتی دوستداران انقلاب می‌شود، کاملاً از سوی سران فتنه نادیده گرفته شد و آنها کاری کردند تا دشمنان مأیوس از انقلاب مجدداً امیدوار شده و بنا به درخواست لیدران فتنه، فشارهای خود به ملت ایران را در قالب تحریم‌های بی‌سابقه بیشتر کردند.

خسارت‌های مادی و معنوی‌ای که سران فتنه به کشور وارد کردند و 8 ماه وضع با ثبات‌ترین کشور جهان را بی‌ثبات و در معرض چالش‌های امنیتی قرار دادند، آنچنان زیاد است که هیچ‌گاه قابل جبران نیست.

از آنجا که جنس فتنه‌گران از نوع نفاق است و سران فتنه از منافقان معاصر بشمار می‌روند، بوجود آمدن فرصت در هر سال و بمناسبت 9 دی، توفیق بزرگی برای یافتن مصادیق به روز فتنه‌گران با توجه به ملاک‌ها و معیارهاست .

 امسال نیز سکوت برخی از دولتمردان در مقابل خروش مبارک ملت ایران علیه فتنه و مردودان این آزمایش بزرگ سیاسی اجتماعی، نشان داد که مردم باید بویژه در انتخابات هشیارتر رفتار کنند و برای حفظ خط قرمز خود، که تضمین‌کننده منافع و اقتدار ملی‌شان است، تشویق و تنبیه در نظر گرفته، رعایت‌کنندگان و بصیرت‌افزایان را تشویق و تجلیل، و ساکتان و فریبکاران را تنبیه و مجازات کنند.
 
باید پذیرفت که برجام، طرحی در راستای اهداف فتنه 78 و 88 بود و با غبارآلود کردن فضای سیاسی کشور و به زیر سئوال بردن قطع هرگونه ارتباط با شیطان بزرگ، در صدد قبح‌زدایی از مذاکره و مفاهمه با امریکا و بزک‌کردن این ارتباط بود، که نتائج بدعهدی‌های آشکارشیطان بزرگ، غبار فتنه برجام جای خود را به وضوح وابستگی عده‌ای غرب‌باور داد و سیمای آنها را علی‌رغم بکارگیری مکرر نام مقام معظم رهبری در کلام‌شان، افشاء کرد.

9دی امسال، فرصت مغتنم برای تشریح موفقیت دیگر ملت ایران در شناخت هرچه بیشتر ذات نظام شیطانی امریکا و باطن سرسپرده عوامل داخلی‌شان است که باید از این مجال حداکثر استفاده را برد.

9 دی امسال این تجربه جدید را با خود دارد که ملت بزرگ ایران آشوب آبان سال‌جاری را در شرائطی به پایان رساند که مسببان و بوجود آورندگان این نارضایتی تراشی را شناخت و می‌تواند با چشمانی بازتر از گذشته وارد امتحان عملی بصیرت، یعنی انتخابات دوم اسفندماه 98 شود.
محمد اسماعیل امام‌زاده
 


کد مطلب: 410090

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/410090/9-دی-ایران-بدون-روتوش

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com