تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۰۹۷۸۸
آگاهانه با بینش و سهم خواهانه انتخاب کنیم تا بتوانیم مطالبه کنیم و پرسش گری چرا که توسعه و رشد منطقه با انتخاب گروهی و باندی و سفارشی اتفاق نمی افتد.
۰
plusresetminus
چه کسی آمد چرا آمد؟
به گزارش بلاغ، درست است که بیش از یکسال فعالیت‌های پیدا و پنهان برخی از این نامزدها شروع شده است اما از این پس فعل و گفتار آنها به زیر ذره بین خواهد رفت.

از بین ثبت نام کنندگان عده‌ای نمایندگان ادوار گذشته و دیگری نام آشنا و در شب آمد و گفتند آن مرد آمد.

و برخی هم جوان و نا آشنا برای ورود به این کار زار جدی حالا جدا از بحث انگیزه‌های ورود ثبت نام کنندگان که کسب شهرت است یا معرفی خود برای تصدی پست‌های دیگر یا به قول خودشان خدمت صادقانه آنچه بیش از هرچیزی بچشم می‌خورد شعارهای تکراری و بی برنامه است.

جوانگرایی استفاده از تجربه، شفافیت و عدالت شعارهایی بود که گفتند البته با کمی رنگ ولعاب زیباتر غافل از نقشه راه و طرح علمی و عملی کارشناسی شده، ازهمین حالا از اولین بیانیه و مصاحبه علنی‌شان می‌توان فهمید که وزن هرکدام چقدر است و قرار است چه اتفاقی بیفتد.

حال که در این برهه از زمان عده‌ای تلاش می‌کنند تا بتوانند رضایت و مقبولیت سران جریانات اصلاحات و اصولگرایان را داشته باشند و عده‌ای دیگر که کارشان را برای لابی‌ها بده بستان‌ها جلسات پیدا پنهان با وعده و بی وعده پیش می‌برند غافل از آنکه نماینده آزاده می‌ارزد به بله چشم گویان وابسته به جریانات سیاسی.

نوبت ماست تا بشناسیم و بشنویم و بخواهیم؛ شرح دهند برنامه اجرایی‌شان را در مبحث زباله، فاضلاب، کشاورزی و چه برنامه‌ای در تدوین و تنقیح قوانین حافظ مردم منطقه دارند، چه میزان سهم خواهی جهت پیشرفت و توسعه از وزرا و مدیران کل خواهند داشت چونان فلان نماینده فلان شهر که حضرتشان می‌دادند کجاست، آقایان نماینده چه برنامه و راهکاری دارند مدل علمی و عملی شان چیست؟.

آگاهانه با بینش و سهم خواهانه انتخاب کنیم تا بتوانیم مطالبه کنیم و پرسش گری چرا که توسعه و رشد منطقه با انتخاب گروهی و باندی و سفارشی اتفاق نمی افتد.

مجید قاسم کردی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴