تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۴۰۶۱۴۲
روز 13 آبان از کانون فتنه‌ها و مرکز طراحی و سناریوپردازی برای براندازی نظام رونمایی شد و طعم تلخ شکست بر کام استکبار جهانی نشست و صدای سیلی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ملت‌ها را بیدار و استکبار را به وحشت انداخت.
۰
plusresetminus
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، عامل بیداری ملت‌ها و وحشت استکبار
به گزارش بلاغ، یوم الله 13 آبان در حافظه ملت انقلابی رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است که بصیرت و روحیه انقلابی مردم خداجوی ایران اسلامی را در قبل، حین و بعد از انقلاب را شکل داد؛ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 58 نماد استکبارستیزی ملت ایران و ذلت دشمنان این مرز و بوم است.

ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان‌ماه سال 58 نه تنها چشم فتنه را کور کرد بلکه نشان داد که در مبارزه با استکبار و ایادی آنان عزمی جدی داشته و بر این باورند که استکبارستیزی با فلسفله انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد.

در ۱۳ آبان، فرهنگ استکبار ستیزی نهادینه گردید و این مقطع زمانی به عنوان فصل مهمی از کتاب تاریخ انقلاب اسلامی است که به تعبیر امام راحل از آن می توان به زاد روز انقلاب دوم نام برد.

در پی تصویب کاپیتولاسیون به عنوان برچسب جدیدی از استعمار با ادبیاتی عوام فریب و اعتراض امام راحل، رژیم تنها راه مقابله با ایشان را دستگیری در قم و تبعید به ترکیه ندانست بلکه با حمله به اعتراض و راهپیمایی دانش آموزان آنان را به خاک و خون کشید که این امر منجر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام شد و این اقدام مهم منجر به ورود شوک اساسی در حیات سیاسی استکبار شد و ماهیت پنهان استکبار در دنیای معاصر و در عرصه روابط بین الملل برملا شد.

در این روز از کانون فتنه‌ها و مرکز طراحی و سناریوپردازی برای براندازی نظام رونمایی شد و طعم تلخ شکست بر کام استکبار جهانی نشست و صدای سیلی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ملت‌ها را بیدار و استکبار را به وحشت انداخت و می‌توان گفت که مقیاس این تحول، ایجاد امواجی در سطح بیداری و اراده ملت‌ها بود و کینه شکست در خاورمیانه در نقشه جغرافیایی ذهن دشمنان حک و روز به روز شاهد نقش‌ها و فتنه‌های جدید برای جبران شکست هستیم.

امروز فتنه‌انگیزی آمریکا در برخی از کشورهای منطقه همچون لبنان و عراق در ایجاد آشوب و درگیری، چرایی ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 را به ما یادآور می‌شود.

تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام ثابت کرد که هر جا آمریکا حضور داشته باشد تفرقه و اغتشاش و اعتراض هم وجود خواهد داشت و یکی از دلایلی که امنیت امروز  کشور عزیزمان مثال زدنی و خار چشم دشمنان شده، نبود سفارتخانه آمریکا در تهران است، موضوعی که مقامات آمریکایی برای بازگشایی آن و ایجاد تفرقه در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوان کرده‌اند.

امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت شده که سیاست‌های منطقه ای آمریکا شکست خورده است، سردمداران کاخ سفید با تفرقه افکنی و ایجاد جنگ درون تمدنی به دنبال اهداف خود هستند.

مجموعه رویداد‌های این روز تاریخی، پیام‌ها و درس‌های فراوانی برای نسل حاضر و نسل‌های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‏های دشمنان به‌ویژه لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌ها و دفاع از مرز‌های جغرافیایی، فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزون‌تر می‌باشد.
حسین قاسمی خانقاهی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما