تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۰۵۶۷۲
گویا با انحلال داعش و خروج آمریکا ازسوریه دیگر نیازی به این مزدور دست نشانده نیست و تاریخ مصرف او به اتمام رسیده و زنده او که جعبه سیاه بسیاری ارتباطات پنهان هم‌دستان آمریکاست خطرساز است، حالا نوبت کشتن او و بازی رسانه‌ای و سوء استفاده تبلیغاتی از جنازه‌ این عنصر مفلوک فرارسیده تا دست ترامپ در انتخابات کمی پر شود.
۰
plusresetminus
البغدادی جعبه سیاه آمریکا و هلاکت عاقبت اعتماد به آمریکا
 به گزارش بلاغ، یکشنبه پنجم آبان ماه، (۲۶اکتبر۲۰۱۹)ابراهیم عوّاد البدری القریشی (السامرائی)معروف به ابودعاء به ادعای ترامپ، طی یک عملیات اطلاعاتی و زمینی و هوایی در ادلب سوریه ودر مخفیگاه خود به هلاکت رسید.

ابوبکر بغدادی، مدت‌ها در افغانستان ودر کنار طالبان به سربرده و بعدها به القاعده و بن‌لادن و سپس ابومصعب الزرقاوی پیوست. وی طبق سناریویی که آمریکا برایش نوشت، دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را در سال ۲۰۱۴بنیانگذاری کرد و چند ماه بعد پس ازتصرف آسان موصل، در مسجد نورِ این شهر، خود را خلیفه واجب الاطاعه مسلمین نامید. داعش با فعالیت‌های شیطانی‌اش به رهبری البغدادی، چهره‌ای خشن و زشت از اسلام، در اذهان بسیاری از مردم دنیا به جای گذارد. بزرگ‌ترین خدمت البغدادی به رژیم صهیونیستی بود که با تشدید شکاف و درگیری بین مسلمانان، توجه آنان را از دشمن اصلی شان، منحرف ساخت.

اگر چه ترامپ با ذوق زدگی تمام، شخصاً عملیات انهدام مقر البغدادی و هلاکت وی و همراهانش را اعلام کرد، و با انتشار فیلم عملیات و عکس جنازه منسوب به وی و نیز نتیجه آزمایش دی . ان . ای، از البغدادی، مرگ وی راقطعی دانست؛ اما هنوز ابهامات و سؤالات زیادی در این باره باقی است. آنچنان که روسیه و برخی دیگر از صاحب‌نظران و رسانه‌ها، در صحت ادعاهای ترامپ ایجادتردید کرده‌اند.

در این باره چند نکته گفتنی است:
۱ -         آمریکا با این ادعا در صدد عملیات فریب اذهان عمومی و مدیریت ادراکات و احساسات مردم دنیاست، تا بامهارت و زرنگی، اذهان مردم را از آفریننده اصلی داعش منحرف کند و حافظه تاریخی جهانیان را از این ننگ، پاکسازی نماید.

۲-          این اتفاق هم‌زمان با خروج ادعایی آمریکا از سوریه به وقوع می‌پیوندد. گویا با انحلال داعش و خروج آمریکا ازسوریه دیگر نیازی به این مزدور دست نشانده نیست و تاریخ مصرف او به اتمام رسیده و زنده او که جعبه سیاه بسیاری ارتباطات پنهان هم‌دستان آمریکاست خطرساز است حالا نوبت کشتن او و بازی رسانه‌ای و سوء استفاده تبلیغاتی با جنازه‌ این عنصر مفلوک فرا رسیده است.

۳ -         جالب اینجاست که اوباما در سال ۲۰۱۳ ؛ یکسال قبل از انتخابات ریاست جمهوری در عملیاتی شبیه به عملیات اخیر، با نشستن در اتاق عملیات جنگی، مرگ بن‌لادن و افکندن جنازه او به دریا را اعلام می‌کند و درست شش سال بعد ترامپ، یکسال قبل از انتخابات ریاست جمهوری با شبیه‌سازی دقیق همان عملیات حمله به مقر البغدادی و هلاکت وی توسط جلیقه انفجاری‌اش را اعلام می‌کند. معلوم است، ترامپ نیز مثل اوباما، برگ برنده خوبی برای رقابت با رقبا، دست و پا کرده است.

۴ -         با هلاکت البغدادی، پس مانده‌های داعش، دچار سردرگمی و حیرانی شده و اختلافات درون گروهی شان، بیشترشعله ورخواهد شد و احتمالا بسیاری از ایشان که از اراذل و اوباش کشورهای مختلف هستند جذب دیگرگروه‌های تروریستی خواهندشد.

۵ -         باید بدانیم؛ مهم‌تر از هلاکت یک عنصر درجه یک تروریست که جزو ده رهبر تروریستی خطرناک دنیاست، بقای تفکر تکفیری است. بسیار مهم‌تر از این، بقای تروریسم دولتی است که امروز در دولت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا، عربستان، امارات و...جلوه کرده است. با بقای این مواد اصلی تروریسم، هلاکت البغدادی عملیات فریبی بیش نیست.

۶ -         می‌ماند یک نکته مهم دیگر! و آن درس عبرتی دوباره برای خوش باوران و دلبستگان به غرب و آمریکاست که باز هم با چشمان خود ببینند بعد از هلاکت صدام، قذافی، ملاعمر، بن لادن و زرقاوی، سرانجام نوبت البغدادی رسید و او نیز مانند اسلاف خود، سزای سال‌ها خوش خدمتی‌اش را با مرگی ذلت بار، دریافت کرد.

محسن رحمانی واسوکلایی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴