تاریخ انتشارشنبه ۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۳۹۳۱۸۵
۰
plusresetminus
شکست همچنان ادامه دارد از فتنه قومیتی و مذهبی تا فتنه مخملی
به گزارش بلاغ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که ثمره مقدس و مبارک انقلاب اسلامی به رهبری امام بزرگوار و همراهی ملت شریف ایران عزیز بود، بعد از استقرار در سال 57 با دشمنان زخم خورده فراوانی روبرو شد که‌از هیچ کاری جهت ساقط کردن نظام مقدس و یا کند کردن حرکت انقلاب اسلامی دریغ نکردند و هر چند مدت یک فتنه‌ای را ایجاد کردند که هر کدام از آنها می‌توانست ضربات سنگینی به‌انقلاب و کشور ایران اسلامی وارد نماید که به لطف الهی و با هدایت امام بزرگوار و رهبری عظیم الشان انقلاب تیرشان به سنگ خورد و به یاری پروردگار انقلاب با تمام قدرت به راه خود ادامه داد و انشالله تا ظهور دولت یار ادامه خواهد داشت.

فتنه‌های مختلفی از ابتدای انقلاب تا به‌امروز اتفاق افتاده که در ابتدای انقلاب فتنه قومیت‌گرائی که در مناطقی مانند خوزستان و آذربایجان و کردستان به راه‌انداخته بودند تا به خیال خام‌شان ایران را قطعه قطعه کنند.

فتنه مذهبی در مناطقی مانند ترکمن صحرا و کردستان و سیستان بلوچستان، که بتوانند با ایجاد دعواهای شیعه و سنی اهداف شوم خود را که تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه در بدنه ملت ایران عزیز بود، به نتیجه برسانند.

اما دراین میان مهم‌ترین فتنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریان براندازی نظام و کودتای مخملی بود که در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد و این قتنه‌از چند جهت می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

اینکه سران این فتنه بزرگ که در حقیقت یک کودتا بود کسانی بودند که خود را یار و همراه‌امام بزرگوار می‌پنداشتند که متاسفانه همین امر باعث گول خوردن خیلی‌ها شد و افرادی از نظام که خود را به‌عنوان حامی خط امام معرفی کرده بودند به آتش این فتنه دامن زدند.

در این فتنه بزرگ، که بعدها معلوم شد نقشه‌اش مال سران دولت امریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بود و خود آنها نیز اعتراف با این کار کرده بودند و گفتند که طرفدار جنبش سبز یا بقولی دوم خردادی‌ها بهترین لشکر اسرائیل هستند، متاسفانه‌افرادی از همراهان امام و انقلاب رفوزه شدند و در جریان فتنه یا سکوت کردند و یا با اعمال و رفتار و سخنان خود، فتنه گران را تایید و یا با آنها همراهی کردند.

در جریان این فتنه عظیم بقول یکی از آنها تقلب در انتخابات رمز اصلی و کلید همه آشوب‌ها و ویران‌گری‌هایی بود که تقریباً در مدت 9 ماه تمام مملکت را به تعطیلی و آشوب کشانده بودند آن‌چنان که حضرت امام خامنه‌ای به صراحت فرمودند که بعضی از خواص در این فتنه مردود شدند.

آنچه قابل توجه‌است این است که رهبری معظم انقلاب به‌خاطر اینکه مردم شریف را متوجه آثار این فتنه یا کودتای مخملی کند شاید بیش از ششصد بار از عنوان فتنه‌استفاده کردند و متاسفانه خیلی‌ها که خود را دلسوز انقلاب و نظام و امام و رهبری می‌دانستند و می‌دانند هنوز برای یکبار هم از این عنوان استفاده نکردند و همین علت باعث شد که حضرت آقا بفرمایند که خواص در این فتنه و آشوب بزرگ رفوزه شوند.

آنچه بسیار قابل توجه‌است و در آینده تاریخ به‌درستی قضاوت خواهد شد، هوشیاری و بصیرت مردم شریف ایران اسلامی است که بعد از حدود هفت ماه صبر انقلابی نهایتاً در 9 دی ماه با یک حضور حماسه‌ساز و میلیونی در تمام نقطه نقطه‌ایران اسلامی توانستند چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کنند و این است آن پیام نورانی قران کریم "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"، تا باشد درسی برای آیندگان که در پرتو حضور عارفانه و عاشقانه مردم در صحنه می‌توان پیچیده‌ترین توطئه‌ها را خنثی کرد حتی اگر خواص بی‌بصیرت و یا دنیازده با توطئه‌ها همراهی کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما