تاریخ انتشارجمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۳۹۲۸۴۰
گر بخواهیم یک بیوگرافی از موجود ناخلف تحریم بیان کنیم باید به پروژه‌های چندلایه و ده ساله اشاره کنیم.
۰
plusresetminus
تحریم اقتصادی و پروژه 2020 لایه‌های فتنه آمریکایی
به گزارش بلاغ، بازخوانی مثلث شوم سه گانه فتنه ۷۸،۸۸ و۹۸، ابعاد جدیدی از یک پروژه چندلایه با هدف به انزواکشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نهایت براندازی را روشن می‌نماید.

جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با هدف حمایت و همراهی با مستضعفان جهان شکل گرفته است، در دکترین سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی استعمار جهانی، همواره مورد توجه و برنامه‌ریزی بوده است به‌ویژه اینکه ابزار متنوعی هم‌چون تحریم‌های ظالمانه و چند وجهی به‌عنوان مکمل اقدامات خصمانه کشورهایی چون آمریکا، مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اگر بخواهیم یک بیوگرافی از موجود ناخلف تحریم بیان کنیم باید به پروژه‌های چندلایه و ده ساله اشاره کنیم.

بر اساس نتايج تحقيقات ميداني، يک تيم زبده متشکل از تاکتیکی‌ترین کارشناسان غربی، در مراکز پژوهشي و تحقيقاتي و اتاق فکرهای شبکه وار، به تدوين دکترين جديد آمريکا براي براندازي جمهوري اسلامي ايران از طريق "جنگ نرم" پرداختند؛ این تیم، پروژه 30 ساله‌اي را با عنوان "پروژه 2020 " تهيه و در قالب سه مقطع 10 ساله براي سال‌هاي 78 و 88 و 98 در دستور کار خود قرار دادند.

اين پروژه 30 ساله بر ريل گذاري در حوزه‌هاي سياسي، امنيتي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي تاکيد دارد.

در هر کشوري وقتي نظام سياسي تغيير مي‌کند که چهار نظام مشتمل بر : 1– نظام سياسي 2– نظام اقتصادي 3–نظام فرهنگي 4– نظام اجتماعي با هم سقوط نموده و دگرگون شود و بر اين اساس استکبار جهاني به سرکردگي شيطان بزرگ (با توجه به تأثير قطعي انقلاب اسلامي بر شکل و ساختار آينده سياسي جامعه جهاني) با هدف پيشگيري از سقوط امپراتوري قانون‌مند شده سلطه، در پروژه 2020 براي نابود کردن اين 4 نظام برنامه ريزي نمودند.

اما باید اذعان کرد که فاز اول و دوم پروژه مزبور، به‌دلایل متعددی ازجمله دلایل ذیل با شکست قطعی مواجه شد:
1 - پيشينه فرهنگي ايران زمين و بدبيني مفرط ايرانيان به غرب.
2 - عامل مذهبي و مشخصاً اعتقاد به مهدويت و عاشورا و کربلا.
3 – قدرت ولايت و رهبري نظام.
4 - باورها و اعتقاد قلبي مردم به نظام و ولايت فقيه.
5 – قدرت روحانيت و بسيج در بيدار سازي مردم و خنثي کردن توطئه‌ها.
6 – خاطرات تلخ مردم از دخالت‌هاي آشکار و پنهان غرب در امور داخلي ايران.

درواقع در فتنه سال ۸۸ درحالی که شرکت گسترده مردم در انتخابات، زمینه را برای ناامیدی دشمن از توطئه‌هایش فراهم کرده بود اما این فتنه موجب شد که دشمن به تشدید تحریم‌های ایران رو بیاورد؛ حتی گروهی از به اصطلاح اصلاح‌طلبان در صدد ترغیب آمریکایی‌ها به تشدید تحریم‌ها بودند تا از این طریق وضعیت اقتصادی مملکت را بدتر کنند و فتنه‌گران بتوانند با بهره گیری از رسانه‌های‌شان، ضعف اوضاع معیشتی را به بهانه‌ای برای زمینه سازی مرحله سوم فتنه درسال ۹۸ تبدیل نمایند.

البته باید اشاره کرد که دو واقعه 29 خرداد باعنوان "تجلی ولایت و رهبری در جمهوری اسلامی" و 9 دی با عنوان " تجلی میثاق وفاداری امت با ولایت" انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

به واقع، با التهابی که فتنه گران سال 88 در کشور ایجاد کردند، سنگین‌ترین تحریم‌های غرب علیه کشور در همه ابعاد تشدید شد و آمریکا توانست یک اجماع برای افزایش تحریم‌ها ایجاد کند.

اما اتاق جنگ اصلی آمریکا کجا واقع شده است؟

به فرمایش رهبر معظم انقلاب، خزانه‌داری آمریكا، اتاق جنگ آن كشور با ایران است بطوری‌که معاون خزانه‌داری آمریكا اخیراً گفته است كه برای قرار دادن ایران در تنگنا و سخت‌تر كردن شرایط آن كشور، به حضور كامل اف.ای.تی.اف در ایران نیاز است و اگر همه لوایح آن تصویب شود، زمینه قرار دادن ایران در تنگنای شدید مهیا می‌شود.

اینکه تصور کنیم فتنه ۸۸ کاملاً فراموش شود و بدون نگاه به گذشته، تنها به آینده نگاه کنیم، خردمندانه نیست و موضوع اصلی تلاش دشمنان می‌باشد.

به عبارت دیگر، آنهایی که می‌گویند زمان تاریخ استفاده از کلیدواژه فتنه به پایان رسیده، باید بدانند زمانی تاریخ مصرف این کلیدواژه به پایان می‌رسد که فتنه‌گری هم به پایان رسیده باشد درحالی که امروز یک عده با فراموشی فتنه 88 و تکرار فتنه‌گری می‌خواهند اصل فتنه در مقابل انقلاب را با استفاده از تجربیات فتنه 88 بازآفرینی کنند.

بدون تردید، برای پاکسازی کامل همه آثار فتنه‌های ۷۸ و ۸۸، و خنثی سازی و قطع کامل امیدهای بدخواهان و معاندین به فتنه ۹۸، بصیرت و هوشیاری و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیراست و تدوین برنامه جامع عملیاتی برای رصد، تحلیل و درنهایت، جاری کردن روحیه انقلابی در بدنه جامعه و پیاده سازی کامل اقتصاد مقاومتی، یک وظیفه همگانی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما