تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۹۰۳۸۹
در باورها نمی‌گنجید که روزی خورشید تابناک انقلاب غروب کند و با ارتحال آن ابرمرد قلب یک امت شکست و با انتخاب الهی، قلب‌ها به آرامش نشست و سوگ بزرگ التیام یافت.
۰
plusresetminus
التیام دل‌شکستگی یک امت
به گزارش بلاغ، وقتی موضوع قائم‌مقام رهبری در خبرگان مطرح شد، مردم ایران از این منظر که قائم‌مقام برای روزهای پس از امام امت است، نمی‌توانستند حتی در مخیله خود بپرورانند که استدلال سبک شدن کار امام امت توانست مردم را متقاعد کند اما روز 14 خرداد 1368 تلخ‌ترین عزا و اندوه فقدان رهبری دلبند را برای تاریخ این ملت سترگ به ثبت رساند.
 
لحظات جانکاهی که بغض‌ها را بر دل‌ها نشاند و بسیاری، جان‌سپاری پس از آن مردآسمانی را براحتی پذیرا بودند و سخت‌ترین شرائط زمانی طی می‌شد و در کنار آن ترکتازی بیگانگان و شادمانی شیاطین برای لبنانیزه کردن ایران، نگرانی ملت قدرشناس و عاشق ولایت و امامت را بیشتر کرده بود که امداد آسمانی و نصرت حضرت ولی عصر(عج‌الله) در انتخاب تالی صالح و خلف اعلای بنیانگذار فقید از سوی خبرگان رهبری به قلوب ملت ایران و همه آزادگان جهان نازل و هدیه شد و همه دغدغه‌ها و غصه‌ها به امید و آرامش تبدیل شد.
 
شیاطین افسرده و ناامید شدند و همه آمال و آرزوهای خود را نقش بر آب دیدند.
 
سال‌ها یکی پس از دیگری گذشت. حجم توطئه‌های شیاطین در سطح داخلی و خارجی به اوج خود رسید آنچنان‌که عده‌ای از خودی‌های انقلاب دچار وحشت شده و خود را باختند و در میان حیرت کارشناسان ارشد دستگاه‌های امنیتی کشورهای شیطانی، نوع زعامت و رهبری مقام معظم رهبری همه معادلات پیچیده آنان را درهم پیچید و وادرا به اعتراف‌شان کرد.
 
هیچ انقلاب و کشوری را در طول تاریخ بشریت نمی‌توان سراغ آورد که بمانند انقلاب اسلامی ایران هدف تهاجم‌های شکننده و خردکننده قرار گرفته باشد و هیچ ملتی را نمی‌توان یافت که همانند مردم ایران با بصیرت و قاطعیت پای اعتقادات و انقلاب و رهبری خود مقاومن و ایستادگی کند.
 
ملت وفادار و ارزشی ایران خود را به ترازی ارتقاء داد تا قابلیت اهدای خداوند در برخورداری از رهبری الهی و بی‌نظیر شود.
 
رهبری در اوج آگاهی و دانایی و جریان‌شناسی که با مدد خداوند و توجه امام عصر(عج‌الله) و عنایت ویژه امام رئوف(ع) در اوج شهامت و شجاعت، امیدبخشی، استکبارستیزی، ساده‌زیستی، مردم‌باوری، جوان‌گرایی، علم و عالم‌پروری و...، انقلاب اسلامی را در شرائط فوق‌العاده حساس جهانی و داخلی به بهترین شکل ممکن رهبری فرمود.
 
امام خامنه‌ای به اعتراف دشمنان انقلاب اسلامی، رهبری جامع و تیزبین و آگاه و دشمن‌شناسی شجاع، ساده‌زیستی که با زندگی اشرافی ضدیت جدی دارد و سطح زندگی او پائین‌تر از سطح متوسط جامعه، محبوب قلوب همه ایرانیان و قابل احترام حتی برای دشمنان سنتی و ذاتی انقلاب اسلامی است.
 
دیپلمات‌های ارشد غربی معتقدند که رهبر انقلاب اسلامی چهره‌ای انقلاب و مقتدای مجاهدان و آزادگان جهان است و بارها ثابت کرد که طراحی‌های پیچیده و مهندسی‌شده غربی‌ها به‌خصوص امریکا را براحتی و ظرف یک سخنرانی بهم می‌زند و دشمنان را با خسارات و حشتناک مواجه می‌سازد.
 
شکست سیاست‌های امریکا و متحدانش در صدها پروژه ضدایرانی حکایت از قدرت فکری و نفوذ اجتماعی این رهبر محبوب دارد. برای امریکا و مستکبران عالم این اعتقاد عمومی شده که اگر نمی‌توانند رهبر را از ملت ایران بگیرند، باید بر گرفتن مردم از رهبر متمرکز شوند و با اجرای سیاست‌های غلط توسط نیروهای داخلی که راه امریکایی‌ها در داخل را می‌پیمایند، میزان نارضایی مردم از نظام اسلامی را بالا ببرند و توطئه نسبت دادن ناکامی‌های دولت به رهبری، قادر خواهند بود بتدریج مردم را از رهبری انقلاب بگیرند، آنگاه خواهند توانست با حفظ ظاهر جمهوری اسلامی، این نظام الهی را از درون میان‌تهی و تابع خود و مطیعی سر براه کنند. سیاستی که در ظل آگاهی و بصیرت و اعتماد مردم به رهبری تاکنون ناموفق بوده و از این پس نیز انشاءالله با شکست قطعی مواجه خواهد شد.
 
در سی‌امین سالگرد گرامیداشت آن رجل آسمانی و انتخاب شاگرد شایسته او جا دارد زمزمه ملت ایران را که همچنان در گوش جان‌مان طنین‌انداز است، مرور می‌کنیم:
 
صدشکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
 
خداوند بزرگ را بر موهبت و عطیه بهشتی رهبری انقلاب اسلامی بی‌نهایت سپاسگزاریم و شرط این سپاس را باید در اطاعت و پیروی عاشقانه و عارفانه از او جستجو کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما