تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۳۶۶۰۶۹
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حضرت امام خامنه ای  دونکته مهم واستراتژیک را خطاب به مردم ومسئولان در دوران مذاکرات با غرب عنوان فرمودند که ان دونکته عبارتند از:
 
1- آمریکاقابل اعتمادنیست.
 
2- آمریکادرحال افول است.
 
-درواقع دو پیش‌بینی رهبری براساس معرفت شناسی عمیق استکبار بوده که قابل اعتماد نبودن آمریکا در ماجرای برجام برهمه روشن شد و پیش بینی دوم هم درحال وقوع است ونشانه های آن دریافت شد اما دراوج نیست.
 
-ضرب المثل روی قبری که مرده نیست گریه نکن،  مصداق اعتماد برخی‌ها به آمریکاست (چه داخل وچه خارج).
 
-یادمان نمی رود که امام خمینی پیش بینی‌هایی داشت ودرمقطع صدورآن کسی باورنمی‌کرد، اما بعد ازوقوع آن پیش بینی‌ها باورپذیرمی‌شد.
 
نگاهی به ۱۴ پیش بینی مطرح شده توسط حضرت امام(ره):
 
۱- امام راحل(ره) در سال ۴۳ ، سربازان من در گهواره‌ها هستند!
 
۲ –  پیش بینی فرار شاه و عاقبت رژیم پهلوی
 
۳- پیش بینی تشکیل حکومت اسلامی در ایران
 
۴- پیش بینی در مورد عاقبت منتظری
 
۵- پیش بینی در مورد رهبری امام خامنه ای(مدظله).
 
۶- پیش بینی نابودی مارکسیسم و سقوط شوروی
 
۷- پیش بینی حمله عراق به کویت
 
۸- پیش بینی عاقبت ذلت بار برای سران مزدور
 
۹- پیش بینی حرکت مردم مصر و عاقبت حسنی مبارک
 
۱۰- پیش بینی وقوع بیداری اسلامی در منطقه
 
۱۱- پیش بینی فروپاشی آمریکا از درون
 
۱۲- پیش بینی فتح قدس و آزادی فلسطین
 
۱۳- پیش بینی نزدیکی ظهور و اتصال انقلاب اسلامی به ظهور
 
۱۴- پیش بینی مخالفت با امام زمان(عج) توسط کسانی که با ولایت فقیه مخالفت می کنند.
 
که مهم‌ترین آن که به موضوع بحث ارتباط پیدا می‌کند پیش بینی  افول شوروی است که د ر آن مقطع باورپذیر نبود ولی امام با استفاده از مخازن ومعادن قرآنی و حکمت اطمینان بخش ازآن خبرداد واتفاق هم افتاد.
 
-درآن مقطعی که امام پیش بینی افول شوروی را می‌کرد، پنج ماه بعد ازپذیرش قطعنامه598 بود و دیوار برلین هم هنوز پابرجا بود و امام در آن شرایط به گورباچف اعلام کرد که سقوط کمونیزم قریب الوقوع است وسران شوروی باید به راه حق گسیل یابند.
 
-وحتی یکی از عجیب ترین پیش بینی‌های امام خمینی هم فروپاشی آمریکا ازدورن است که ان شاءالله اتفاق آن نزدیک خواهد بود وعلائم آنهم ازهمین الان معلوم است.
 
-دو نکته را برای ورود به بحث عنوان می‌کنم:
 
1-آمریکا به افول خود اعتراف کرد.
 
2-امریکاپرستان درداخل جهان اسلام ودرایران هنوزباورنمی کنند.
 
-اعتراف آمریکا:16نهاد اطلاعاتی امریکا بنام "شورای اطلاعات ملی امریکا" گزارش روندهای جهانی را منتشرکردند ودر آن گزارش عنوان نمودند که درسال2030هیچ هژمونی دردنیا نخواهد بود واینکه چه کسی جانشین آمریکا خواهد بود، نمی دانیم وشاید هم این اتفاق 16 تا 10 سال دیگراتفاق بیافتد ویا زودتر...
 
-آقای استیک لیست قائم مقام صندوق بین المللی پول، که برنده دو جایزه صلح نوبل هم شد، درکتابی با عنوان سقوط آزاد نوشت: بودجه جهان 45  تریلون دلار- بدهی جهان 51 تریلون دلار که 17 تریلون دلار آن متعلق به امریکاست. او گفت: اقتصاد جهان به همراه اقتصاد آمریکا سقوط آزاد خواهد داشت.
 
-دیتروید(مرکزایالت می شی گان) -مرکزکمپانی فورد- جنرال موتورز(نماد صنعت جهان) و...اعلام ورشکستگی کردند واز دومیلیون مهندس، تنها 750هزارنفر آن باقی ماندند واین یعنی پیشانی صنعت آمریکا به صخره برخورد.
 
-به یکی دیگر از علائم افول آمریکا اشاره می‌کنم که شاید پرداختن به آن عمق فاجعه را بیشترنشان دهد و آن سونامی فقر درامریکا وکشورهای غربی است و ایجاد ساختارهای عریض وطویل خیریه‌های غربی وامریکایی که بیشتراز اینکه با هدف‌گزاری‌های انسان دوستانه باشد، برمبنای گزاره‌های امنیتی ایجاد شدند مثل بنیاد نجات.
 
کودکان -بنیاد راکلف - سازمان آکسفام -بنیاد بیل گیتس که فقط درامریکا یک ونیم میلیون ان_جی_او و خیریه وجود دارد که پس زمینه امنیتی دارند و فعالیت برای این است که فقرای آمریکایی دست به شورش نزنند و منافع سرمایه دارها و کاپیتالیسم امریکایی را آسیب نزنند، بنابراین غول آسا بودن خیریه ها به معنای فروپاشی فرهنگی واقتصادی است که نشانه های واضح تر ان را در جنبش ضد وال_استریت یا جنبش99% دیدیم که ازنیویورک شروع و به تمام امریکا سرایت کرد.
 
-درآمریکا حدود60میلیون نفر عضو طرح اوبامافون هستند که براساس این طرح فقط میشود از ژتون یا وعده های غذایی استفاده کرد وهیچ پس زمینه اشتغال زا وفقرزدا ندارد.
 
واما نکته‌هایی درخصوص کسانی که درداخل هنوز امید به سراب آمریکایی دارند:
 
-بیماری بزرگی است شیفتگی غربی که آفت آن بیش از200سال است که دامن ملت ایران را رها نمی‌کند تا جائی‌که یکی از چهره‌های اثرگزار درتئوری پردازی جریان محترم دولتی یعنی آقای سریع القلم می‌گوید: یک کارگزار باید هوس نیویورک داشته باشد یعنی به تعبیر من ویارنیویورک داشته باشد .
 
-وقتی این جمله را از آقای محمد سریع القلم دیدم یاد یک سکانس معروف سریال معروف پس ازباران افتادم که زن ارباب به آن دخترزیبا وجوان و با کمالات روستایی که رعیت زاده بود گفت: تمام دخترهای زیبا دوست دارند زن ارباب بشوند... این جمله تحقیرآمیز بدلیل پذیرش ذهنی نظام تحقیرکننده ارباب رعیتی است که متاسفانه دربرخی از گروه های لیبرال وغرب زده داخلی هم رسوخ کرده وخود را درمقابل آمریکا حقیرفرض می‌کنند(نمونه ازاین دست مثال‌ها زیاد است).
 
مانوئل والراشتاین که یکی از تئورسین‌های غربی است در اردیبهشت 93 به دعوت برخی از کارگزاران به ایران آمد و دریک جلسه ای تقریبا محرمانه گفت: امریکا روبه افول است  و بعد ازاین جمله یکی از اعضا وزارت محترم امورخارجه ایران اعتراض کرد وگفت: شما برای ما خطرناک هستید چون این جمله ای که شما گفتید، تندروها ومحافظه کارها درایران می‌زنند...(سطح شیفتگی برخی در مقابل آمریکا دراین واقعه هویدا است).
 
-بنابراین پیش بینی بزرگ امامین انقلاب اسلامی را درخصوص افول امریکا همچنان که خود امریکایی ها جدی گرفته اند، ملت و مسئولان محترم هم جدی بگیرند.
 
-انتخاب 13آبان به عنوان زمان آغاز تحریم‌های جدید و ثانویه امریکا خود نشان از فراموش نکردن این روز که روز تحقیر آمریکا و روز شکوه وعظمت ملت ایران درمبارزه با استکبارجهانی است، حامل پیام ها وحکمت های متعالی است که میتوان رمزواژه  سقوط و شکست هیمنه پوشالین استکبار را درآن به صورت کامل مشاهده ومناظره کرد
 
-به امید سقوط قریب‌الوقوع آمریکا که مقدمه ظهور است
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴