تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۳۶۴۲۷۳
مردم شهرستان قائم شهر پروژه‌های نیمه کاره با قدمت حداقل 20 سال گرفته تا 3 ساله زیادی را مشاهده کردند که تنها مردم این شهرستان دچار مشکل شده‌اند و مسئولین هیچ درسی نگرفتند.
۰
plusresetminus
در قائم‌شهر مار گزیده از ریسمان... نمی‌ترسد!!
به گزارش بلاغ، مردم‌شهرستان قائم‌شهر پروژه‌های نیمه کاره زیادی را مشاهده کردند پروژه های نیمه کاره با قدمت حداقل 20 سال گرفته تا 3 ساله که تنها مردم این شهرستان دچار مشکل شده‌اند و مسئولین هیچ درسی نگرفتند.
اما برای مسئولان قائم‌شهر این چنین نیست؛ از پروژه‌هایی نظیر نگین شمال و پارکینگ شهری گرفته تا پل سوخته کلا که متاسفانه همه آنها تنها به یک دلیل اکنون متوقف شده و مردم را با مشکل روبه رو کردند و بعضاً متضرر شدند، آن هم چیزی جز عدم مدیریت نیست.
فرماندار شهرستان قائم‌شهر در نیمه کاره بودن پروژه‌های دولتی، نبود بودجه لازم را بهانه قرار می‌دهد و پروژه‌های دیگر را مشکلات مدیریتی و مسئولان گذشته را مقصر می‌داند.
ابتدای سال97 شهرداری و شورای شهر به مردم عیدی دادند و خواستند با بودجه دولتی تقاطع غیرهم‌سطح شهید مهدوی را برای مردم آماده کنند و تا شهریور آن را به بهره برداری برسانند.
اما اکنون که در مهرماه 97 هستیم این پروژه تنها راه را برای رفت و آمد مردم دشوار کرده است و هیچ نشان دیگری از بهره برداری ندارد.
چند روز قبل در شهرداری نشستی برای اولین بار برگزار شد که همه ی افراد درگیر این پروژه در جلسه حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند، این پروژه که بارها از زیرگذر به روگذر تبدیل شد و اکنون با تایید کارشناسان مصوب شد تا زیرگذر اجرا شود.
اما نکته جالب اینجاست که ادارات برق، آب، گاز و مخابرات جمعاً چیزی حدود 3 تا 4 میلیارد تومان جهت جابه جایی تاسیسات خود برآورد هزینه کرده اند تا این پروژه بخواهد اجرا شود و از همه مهم‌تر این که دولت در پروژه‌های نیمه کاره شهرستان ناموفق بوده آنهم بدلیل نبود بودجه اکنون واقعاً می‌تواند بودجه این پروژه، که تنها هزینه خرید میلگرد آن 5 میلیارد تومان می‌شود، را تامین  کند؟!.
اینجاست که باید به مسئولان شهر گفت مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد شما چطور از پروژه‌های نیمه‌کاره دولت درس نمی‌گیرید و می‌خواهید با شروع پروژه‌ای که مطمئن به تامین بودجه آن نیستید، مردم را با گرفتاری جدیدی روبه رو کنید.
ای کاش برای پروژه های نیمه کاره شهرستان فکری می‌کردید تا اینکه بخواهید با پروژه‌ای دیگر و نیمه کار گذاشتن آن، مردم را با مشکل جدید روبه رو کنید.
البته مسئولان شهرستان قائم‌شهر بدانید این پروژه تفاوت بسیار زیادی با پل سوخته کلا،پارکینگ شهری، نگین شمال، پارک، درمانگاه طوبی و . . . دارد چرا که با نیمه کاره ماندن این پروژه هزاران نفر به مشکل برمی‌خورند باز هم به این دلیل که این تقاطع بعنوان یکی از شاهراه های اصلی منطقه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما