تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۵۷۳۵۷
هر شهروند ایرانی با خرید کالای داخلی می‌تواند در فقر زدایی و رونق اقتصادی، جلوگیری ازطلاق، بیکاری، فساد و... نقش ارزنده و تاثیر گذار داشته باشد.
۰
plusresetminus
خرید کالای ایرانی؛ ضامن رشد اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال
به گزارش بلاغ، با خرید کالای وطنی، اقتصاد داخلی را تقویت وامنیت شغلی را برای جوانان تضمین کنیم، آشتی ملی با کالای ایرانی خون تازه‌ای درشریان تولیدات داخلی تزریق می‌کند تاجان تازه بگیرد.

 
هر شهروند ایرانی با خرید کالای داخلی می‌تواند در فقر زدایی و رونق اقتصادی، جلوگیری ازطلاق، بیکاری، فساد و... نقش ارزنده و تاثیر گذار داشته باشد.


 در شرایطی که محصولات وارداتی با رنگ لعاب و ظاهر فریبنده و محصول داخل کشور به‌عنوان کالای خارجی به مردم عرضه می‌شود و وزارت صنعت معدن وتجارت وسازمان‌های وابسته متولی امر، خصوصاً استاندارد نظارت و کنترل بیمار گونه دارد، مردم به کالای داخلی اعتماد ندارند.

دولت باید بستر مناسبی فراهم کند تا مردم به کالای تولید داخلی اعتماد کرده و حس وطن پرستی ایجاد شود. اگر رسانه ملی تبلیغ کالای داخلی را بدون چشم‌داشت درآمد و به منظور حمایت از تولید و اشتغال جدی بگیرد و فضایی ایجاد کند تا مردم به این باور برسند که با این‌کار گره بیکاری جوانان باز می‌شود.

همه به‌عنوان خانواده ایرانی، با تعصب خرید کالای تولید داخل را مقابل کالای خارجی به منظور امنیت اشتغال وامنیت اقتصاد خانواده بزرگ ایرانی ترجیح می‌دهیم.


برای تقویت و حمایت کالای داخلی وظیفه‌ای سنگین به عهده داریم، در تهیه نیازمندی‌ها و کالاهای خارجی، که داخلی آن در کشور وجود دارد، به بهانه‌های متعدد صورت مسئله را پاک نکنیم و دولتی‌ها و تولیدکنندگان باید در این امر مهم پیش قدم باشند، لوازم التحریر ،لباس و....

مردم جامعه چنانچه مشاهده کنند رسانه ملی، مسولان که شخصیت‌های ورزشی، سیاسیون، هنرمندان و... از کالای ایرانی استفاده می‌کنند، بی‌شک مردم نیز در مصرف کالای تولید داخل استقبال خواهند کرد.


لازم است تا اساتید دانشگاه‌ها، معلمان، مبلغان و صاحبان تریبون، خطرات ناشی از مصرف نکردن کالای ایرانی را بیان کنند تا انشاالله مصرف کالای ایرانی به عنوان  فرهنگ، جایگاه مناسب خود را درجامعه  بیابد. یقیناً ارزش این کار به اندازه جهاد فی سبیل الله خواهدبود تا در تثبیت اقتصاد پایدار و امنیت اشتغال و شکوفایی تولید داخلی نظام اسلامی‌ در مقابل بحران اقتصادی ایثار کنند تا با خرید حاصل دست‌رنج برادران و خواهران ایرانی به سمت خودکفایی گام گرفته و از خروج ارز از کشور جلوگیری شود .

تولید کنندگان داخلی نیز باید مردم را اهل خانواده خود بدانند و در بهبود و استاندارد، کیفیت، ارزش افزوده و بسته بندی مناسب مردم را در معرفی تولیدات کمک کنند.

دولت محترم نیز با قاچاق به طریق جدی مبارزه کند و اجازه ورود کالای قاچاق و... داده نشود و نیز بر تولیدات داخلی نظارت جدی شود تا کیفیت آن و خدمات پس از فروش آن استاندارد لازم را داشته باشد،

بی‌شک مردم نیز از تولیدات داخلی و فرامین مقام معظم رهبری استقبال خواهند کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰