تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۴۷۷۶۲
سفر وزرا به مازندران بسیار زیاد است چون بصورت مخفیانه می‌آیند و به مناطق سبز کوهستانی چون لفور سوادکوه سفر می‌کنند، ولی به فکر حل معضلات برای این استان، که از لحظه گردشگری هم از بسیاری از استان‌های کشور عقب است، نیستند!.
۰
plusresetminus
سفرهای بی‌ثمر جناب وزیر به استان مازندران تمامی ندارد
به گزارش بلاغ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در تاریخ 22 بهمن به مازندران سفر خواهد کرد در این سال‌های اخیر برای چندمین بار است که بصورت رسمی و علنی به دیار علویان می‌آید.

وی چندی پیش نیز برای بازدید از کارگاه تولیدی نیشکر در روستای ریکنده قائم‌شهر و پروژه‌های کوچک مشابه به مازندران سفر کرده بود، که بدون هیچ بازخورد، این سفرها به پایان رسید و تنها خروجی این سفرها عکس‌ها و خبرهای یادگاری برای جناب وزیر بود.

سفرهای بی‌ثمر آقای ربیعی به مازندران تمامی ندارد. استانی که از لحاظ آمار بیکاری رتبه‎های برتر کشور را دارد این‎بار هم در 22 بهمن شاهد سفر وزیر کار به این استان سرسبز خواهد بود که تنها بازهم، افتتاح چند پروژه و یک جلسه شورای اداری در سفر دو روزه وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی دیده می‌شود.

استان مازندران با تعطیلی کارخانه‎های نساجی مازندران، تعدیل نیرو در کارخانه‎های بزرگ مازندران و همچنین آمار بالای بیکاران، بعنوان نقطه ضعفی بزرگ در پرونده‎ی نه چندان درخشان آقای ربیعی دیده می‎شود.

اما جای سوال اینجاست که چگونه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دو ماه اخیر برای دومین بار به استان مازندران سفر می‎کند و هیچ خروجی به نفع مردم این استان ندارد؛ ولی وزیر جهاد و کشاورزی هیچ حضوری در مازندران، که بزرگ‌ترن و بهترین بستر کار وزیر جهاد کشاورزی است، نداشته و بعنوان غایب بزرگ سفرهای وزرا به استان سرسبز مازندران بشمار می‌رود!.

مازندران، که قطب کشاورزی کشور است و صنعت آن نیز روزگاری مهاجران زیادی را به این استان کشانده بود، این روزها نه کشاورزان این استان و نه صنعت‌گران آن حال و روز اقتصادی خوبی ندارند و وزرای کشاورزی و صنعت به جای سفر و حل معضلات موجود مازندران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ماهی یک‌بار راهی مازندران می‌کنند که تنها برای اففتاح چند پروژه ... به مازندران سفر کند!.

آیا بهتر نیست زمانی که جناب آقای وزیر به مازندران می‌آید، حداقل به فکر بیکاران و افرادی که بدلیل بی‎توجهی دولت اکنون درحال دریافت بیمه بیکاری هستند، رسیدگی کند و برای حل مشکلات پیش‌رو بدنبال راه‎حلی باشد؟.

بازدید از یک کارگاه تولیدی نیشکر مهم است یا مشکل کارخانه‌جات نساجی مازندران و قائم‌شهر؟. آیا بهتر نیست وقتی علی ربیعی به قائم‎شهر می‎آید، به‎جای افتتاح پروژه بدنبال رفع معضل بیمارستان رازی این شهر برود و بیمارانی که بدلیل نبود برخی امکانات جان خود را از دست می‎دهند،را رسیدگی کند؟.

البته سفر وزرا به مازندران بسیار زیاد است چون بصورت مخفیانه می‌آیند و به مناطق سبز کوهستانی چون لفور سوادکوه سفر می‌کنند، ولی به فکر حل معضلات برای این استان، که از لحظه گردشگری هم از بسیاری از استان‌های کشور عقب است، نیستند!.

به امید روزی که دولت به فکر مردم استان مازندران باشد و سفرهای تبلیغاتی و تفریحی وزرا به این استان پایان یابد و مسئولان تنها برای رفع مشکلات مردم مازندران به این استان سرسبز  و محروم و عقب‌نگه‌داشته‌شده سفر کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم