تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۲۸۲۵۸
بسیج را با موافقان و مخالفانش بهتر می‌شود شناخت، که ساده‌ترین شیوه شناخت هر پدیده‌ای است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،  بسیج را نمی‌توان در یک هفته و یک‌سال شناخت و به تعریف آن متناسب با شناخت خود پرداخت.
 
عمر بسیج از روز تولدش در 5 آذر سال 1358 تاکنون، شاهد تعاریف مختلفی از خودش به لسان شخصیت‌های دوست و دشمن بوده، که همگی بر فداکاری و جان‌نثاری او در ارتباط با اسلام و نظام اسلامی اشتراک نظر داشته و دارند.
 
از اینکه بسیجی را عین ارزش‌ها می‌دانند، بدلیل توالی فداکاری و ازخودگذشتگی این نهاد انقلابی در مواقع و مواقف مختلف و در کمرکش‌های نفس‌گیر بحران‌ها و بن‌بست‌ها بوده و اعتقاد جامعه جهانی از بسیج آنچنان مقتدرانه شکل گرفته که هر اندیشه نیک و انسانی را با عنوان "تفکر و اندیشه بسیجی" معرفی می‌کنند.
 
 طبیعی است که مخالفان بسیج نیز که در شمار مخالفان بشریت و ارزش‌های انسانی قرار می‌گیرند، از منظر مردم جهان، مخالفان جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند و مصداق بارز مخالف انسانیت و بسیج را دولت صهیونیستی امریکا می‌دانند.
 
بسیج را با موافقان و مخالفانش بهتر می‌شود شناخت، که ساده‌ترین شیوه شناخت هر پدیده‌ای است.
 
حمایت بسیج از هر جریان و موضوعی در سطح داخل و خارج از کشور بویژه در سطح جهانی، خود به‌عنوان معیاری برای حقانیت آن جریان و موضوع بشمار می‌رود.
 
اگر کسی حتی امروز نیز بخواهد اصالت ذاتی بسیج را واقع‌بینانه بشناسد، به سرعت کمک‌رسانی در مناطی زلزله‌زده کرمانشاه نظری عمیق بیافکند. نیرویی که بدون هیچ سروصدا و تبلیغات، تنها برای رضای خداوند و در راستای ادای تکلیف در قبال نظام اسلامی، در اولین لحظات وقوع زلزله با حضوری کارساز و پیشبرنده توانستند از بروز فاجعه انسانی جلوگیری کنند و سرفرازی دولت را بوجود آورند.

وقتی که الگوی بسیج امام خوبی‌ها و زیبائی‌های عالم انسانی مولای‌مان حضرت علی علیه‌السلام باشد، و امام و مقتدای‌مان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خود را یک بسیجی بدانند، قابل فهم خواهد بود ایثار بی‌مثال بسیجیان دلاورمان.

بحران‌های پرشمار انقلاب، که بخش اعظم آن ناشی از دسائس شیطان بزرگ و خناسان و بخشی نیز ناشی از سوءکرد مسئولان دولتی الی امروز در عرصه‌های مختلف بود، با ورود ایثارگرانه بسیجیان، به ساحل آرامی بدل شد و کام ملت ایران و آزادگان جهان را شیرین ساخت.
 
امید آنکه بسیج با پیروی عارفانه و عاشقانه از نائب امام زمان(عجل الله) همچون تاکنون، بتواند افتخارآفرین برای جهان اسلام و بشریت معاصر باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما