تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۱۶۹۸۶
خوشبختانه در هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار کسی قرار دارد که چندین سال بر مسند امور است و علاوه بر تخصص و علم به مسائل روز فوتبال ایران وجهان آشنا است.
۰
plusresetminus
مدیریت در هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، مدیریت در هر کاری امروزه علاوه بر داشتن علم‌و تخصص ذاتی هم است و باتوجه به جامعه سیاسی، اجتماعی، ورزشی و اداری ما که هر روز شاهد بی‌ثباتی درمدیریت آن‌ها هستیم.
 
خوشبختانه در هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار کسی قراردارد که چندین سال بر مسند امور است و علاوه بر تخصص و علم به مسائل روز فوتبال ایران وجهان آشنا است وذاتا هم از مدیریت خوب واز اخلاق فوق العاده عالی و نیکی برخوردار است.
 
با توجه به کم‌و کسری موجود شهرستان‌و عدم همکاری بعضی از نهادها با ایشان اما با سعه صدر،توانایی و هوش بالای خود توانسته فوتبال شهرستان را مدیریت کند‌ و با تعامل با هیات فوتبال استان و حتی کشور، فوتبال شهر را با کمک همکاران پر تلاشش، مدیران، مربیان باشگاه‌های این شهرستان در تمام رده‌های‌سنی کشور اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان لیگ یک و برتر تیم رده نوجوان وجوانان لیگ کشوری مورد حمایت قرار دهد.
 
قدردانی از همه مدیرعاملان باشگاه‌های شهرستان، حمایت و همکاری دوطرفه باشگاه‌ها و هیات فوتبال، امیدواریم در آینده شاهده درخشش فوتبالیست‌های فریدونکناری در رده‌های  مختلف سنی در تیم‌های ملی کشور عزیزمان ایران باشیم.
 
سیدابراهیم میرانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴