تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۱۹۱۷۵
دولت محترم و شخص رئیس محترم جمهوری فرصت کمی دارند که «راهبرد» خود را تغییر دهند تا عبور از راهبرد روحانی توسط شخص دکتر روحانی شکل بگیرد وگرنه درسال 96 مردم انقلابی بجای عبور از راهبرد دولت از خود دولت عبورخواهند کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، دولت اعتدال تمام سرنوشت خود را به برجام گره زده است و گره برجام هم با اشاره و اراده آمریکا گشوده می‌شود.

این مطلب از اظهارات آقای عراقچی است که بعد از اعتراض به پیوستن به کنوانسیون پالرمو -که مربوط به جرایم سازمان یافته بین‌المللی است- بیان شد. او گفت: ماباید امتیازی که می‌خواهند بدهیم تامشکلات مالی و بانکی حل شود و اگر حل نشود برجام شکست می‌خورد...

و یا حتی چندی پیش وزیر راه‌وشهرسازی پیرامون قرارداد فاقد ضرورت و اولویت خرید هواپیما با شرکت بوئینگ، اظهارکرد: نهایی شدن این قرارداد منوط به موافقت اوفک یا دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکاست... . بسیاری از تعاملات بین‌المللی باید با کسب اجازه و تحت اراده آمریکا شکل گیرد... و این یک تئوری در دولت اعتدال است.

- بنابراین باید اعتراف کرد که دولت یازدهم تحت تأثیر اراده آمریکاست و این خطای بزرگ راهبردی است، چرا که:
- اراده آمریکا در مقابل اراده انقلاب است. (جنگ اراده‌ها)
- دولت جمهوری اسلامی نباید خارج از اراده انقلاب اسلامی حرکت کند.
- یکی از ارکان انقلاب اسلامی که بزرگ‌ترین مأموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم هست، خروج از اراده آمریکایی، نظم خود ساخته استکبار جهانی و نظام سلطه صهیونیستی است.

- آقای کنت تیمرن‌من(یکی از تئوریسین‌های آمریکایی) گفت: نقطه ارتحال انقلاب اسلامی آن زمانی است که ستون‌های مبارزه با آمریکا شکسته شود.

*امام خامنه‌ای فرمودند: ما با استکبار جهانی در حال جنگ نامتقارنیم(۱۳۹۵/۳/۳). این جنگ نامتقارن علاوه بر ابعاد داخلی در سطح منطقه نیز جریان دارد و باید صحنه‌ی رویدادها را از این منظر دید:

"معنای جنگ نامتقارن این است که یکی از نیروهای دو طرف از امکاناتی برخوردارند که آن‌طرف مقابل دستش از آن امکانات کوتاه است... آن‌ها نمی‌دانند چه قدرتی در ایمان به خدا و در اعتقاد به جهاد وجود دارد؛ آثارش را می‌بینند، درست نمی‌توانند تحلیل کنند؛ لذا به اقدامات دیوانه‌وار دست می‌زنند. این قضیه‌ داعش و این قضیه‌ تروریست‌های تکفیری و مانند این‌ها، همه از این ‌قبیل است."

این جنگ، جنگ اراده‌هاست و دشمنِ مستکبر به دنبال تضعیفِ اراده‌ ماست:
"در جنگ نامتقارن اراده‌ها هستند که با هم می‌جنگند؛ هر اراده‌ای غلبه پیدا کرد، پیروز خواهد شد... اگر یک طرفِ جنگ در میدان نبرد اراده‌اش سست شد، قطعاً شکست خواهد خورد. نگذارید اراده‌تان سست بشود، نگذارید تبلیغات دشمن و وسوسه‌های دشمن، در اراده و عزم راسخ شما تزلزل ایجاد کند؛ این اراده‌ی مستحکم را نگه دارید؛ این ضامن پیروزی است".

- دولت محترم و شخص رئیس محترم جمهوری فرصت کمی دارند که «راهبرد» خود را تغییر دهند تا عبور از راهبرد روحانی توسط شخص دکتر روحانی شکل بگیرد وگرنه درسال 96 مردم انقلابی بجای عبور از راهبرد دولت از خود دولت عبورخواهند کرد.

- نباید مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در بن بست‌های ذهنی و تئوریک برخی کارگزاران سرگردان شوند و این یک ضعف راهبردی بسیار بزرگ است که در برنامه‌ریزی کشور فقط یک راه و یک مسیر آنهم مسیری که دائماً باید تحت کنترل، اجازه و اراده آمریکا بود طراحی و تئوریزه شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴