تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۲۱۶۷۵۸
پساکودتا باعث تغییر سیاست های ترکیه شد حتی اگر در ظاهر باشد، اما پسابرجام با توجه به منویات کاملا روشن امام جامعه نتوانست تغییری در تفکرات لیبرالی دوستان دولتی انجام دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در حالی که مسئولین کشور معترف به بی‌اثر بودن و برطرف شدن تحریم‌ها بر روی کاغذ هستند، آقای روحانی از دستاوردهایی صحبت می‌کنند که هیچ مصداقی برای این سخن خود ذکر نکرده‌اند و در مقابل از برجام بعنوان دستاوردی برای مانور تبلیغاتی در دوران پسابرجام استفاده خواهد کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پیروز شود.

بنابراین، برجام نتوانسته تغییری در تفکرات افرادی از دولت بوجود بیاورد، زیرا اگر مقایسه‌ای میان شرایط پساکودتا در ترکیه و پسابرجام در ایران انجام دهیم، به این نتیجه خواهیم رسید که دولت اردوغان در کودتای نافرجام چیزی را از دست نداده و حتی مردم ترکیه را به پای کار آورده است، اما همانطور که رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عنوان داشتند، پس از ۶ماه از برجام تاثیر ملموسی در زندگی مردم دیده نشده است! اما رئیس جمهور از موفقیت در برجام سخن می‌گوید در حالی که هنوز تحریم‌ها ادامه دارد و تغییری در زندگی و معیشت مردم ایجاد نشده است.

به یقین امروز مردم به این نتیجه رسیده‌اند علاوه بر اینکه دوران پسابرجام تاثیر مثبتی بر زندگی آنها نخواهد داشت، این دستاورد بزرگ دولت راه نفوذ و زیاده خواهی‌های غرب را باز کرده و به یک تجربه تلخ تبدیل شده است!

اما پر واضح و مبرهن است که مردم ما دولت‌‌مردان را آدم‌های بدی نمی‌دانند، اما همچنان نسبت به آمریکا بی اعتماد هستند، و این هشدار را باید به دولت داد که در دوران پسابرجام به تلاش برای تحقق برجام‌های دیگر نپردازد تا از موج محبوبیت خود در میان مردم نکاهد!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما