تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۱۵۶۶۶
چندی است که دریای خزر مازندران به ویژه در فریدونکنار با سواحل مدیترانه از سوی مسافران اشتباه گرفته شده است و این سواحل را مانند اتاق خواب خود می‌دانند و به بدترین شکل و زننده‌ترین حالت ممکن در آن حاضر می‌شوند.
۰
plusresetminus
جولان بی‌بند و باری در سواحل فریدونکنار/ عرق شرم بر پیشانی شهر شهیدان
به گزارش بلاغ، با شروع فصل گرما و آغاز مسافرت مردم کشور عزیزمان ایران تاکنون، بسیاری از گردشگران شمال و سواحل آن را برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند.

استان مازندران یکی از استان‌های شمالی کشور است که با داشتن دریای مناسب برای شنا و سواحل بی‌مانند، همواره مورد توجه مسافران بوده است و در این میان شهرستان فریدونکنار نیز به دلیل دارا بودن ۸ کیلومتر ساحل بکر از این نعمت الهی بی‌بهره نماند.

تمامی طول ساحل فریدونکنار شنی بوده و فضایی بسیار مناسب برای تفرج و تفریح را برای مسافران به وجود آورده است و به همین دلیل سالانه با آغاز فصل گرما مسافران فراوانی در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

اما چندی است که دریای مازندران به ویژه در فریدونکنار با سواحل مدیترانه از سوی مسافران اشتباه گرفته شده است و این سواحل را مانند اتاق خواب خود می‌دانند و به بدترین شکل و زننده‌ترین حالت ممکن در آن حاضر می‌شوند.

سواحلی که به گفته مسئولان خصوصی نیست و به تمامی مردم این شهرستان و مسافران تعلق دارد، آنچنان غرق در بی‌بند و باری تعدادی از مسافران قرار گرفته است که گویی وارد سواحل دریای مدیترانه شده‌اند.

در برخی از مناطق این سواحل صحنه‌هایی به مراتب بدتر از سواحل غربی مشاهده می‌شود که نشان از بی‌توجهی مسئولان در این کشور اسلامی و شهرستان شهیدپرور دارد.

بر اساس این یادداشت، به نظر می‌رسد مسئولان شهرستان فریدونکنار توان مقابله با این ولنگاری برخی از مسافران را ندارند و یا اینکه نمی‌خواهند نسبت به آن واکنش نشان دهند.

بسیاری از مردم مومن و انقلابی شهرستان فریدونکنار معتقدند که غیربومی بودن بسیاری از این مسئولان موجب شده است تا پس از پایان ساعات اداری و در نبود این چشم‌های نظارتی، این اتفاق‌ها می‌افتد که به نظر می‌رسد این گفته بیراه نیست.

مسئولانی که با حضور خود در این شهرستان دم از بیعت با شهدا می‌زنند و می‌خواهند راه آنها ادامه یابد، باید هرچه سریعتر به خود بیایند تا در مقابل این بی‌بند و باری‌های سواحل شیطان زده فریدونکنار گرفته شود.

آنچه مسلم است مردم فریدونکنار و تمامی متدینین نیز می‌خواهند از این موهبت الهی بهره‌مند شوند اما شنای مختلط، کشف حجاب‌های گسترده، افزایش ناهنجاری‌های ناشی از دوستی‌های دوران مجردی و غیره در سواحل فریدونکنار به وضوح قابل رویت است و این افراد را می‌آزارد.

مردم فریدونکنار همواره نشان دادند که در تمامی صحنه‌های انقلاب و اسلام حضور فعال و دشمن‌شکنی داشته‌اند، این طور به نظر می‌رسد که باید خود وارد عرصه مقابله شوند و بگذارند این مسئولان در خواب آرام باشند.

آنچه مشخص به نظر می‌رسد شرح وظایف مسئولان مختلف این شهرستان است که می‌تواند به آسانی در مقابل این ولنگاری در سواحل فریدونکنار را بگیرند و تمامی این موارد در صورت اراده و عزم جدی و مسئولانه است.

منبع : بصیرنیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴