کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح سینما هنر و تجربه یا افتضاح سیاسی، فرهنگی و هنری؟!

3 مرداد 1395 ساعت 21:09

عملکرد مدیران فرهنگی و هنری در برپایی آیین افتتاحیه سینماهنر و تجربه مازندران جای تامل و سوال دارد که امیدواریم این یادداشت تلنگری برای این مسئولان باشد.


به گزارش بلاغ، در روزهای اخیر شاهد یک رخداد به اصطلاح فرهنگی هنری در سطح مازندران به میزبانی شهر بابل با عنوان "سینما هنر و تجربه" بودیم که در نگاه اول و قبل از آیین افتتاح، با تبلیغات و انواع مصاحبه‌ها از سوی مسئولان فرهنگی هنری نوید روزهای خوبی برای هنر هفتم در مازندران و شهر بابل را می‌داد، اما در مراسم گشایش این برنامه شاهد عملکرد سوال‌برانگیز میزبانان، مهمانان و برخی از سخنرانان بودیم که نگارنده را برآن داشت جهت تکرار نشدن این‌گونه حواشی مطالبی را به رشته تحریر در آورد، شاید مفید افتد.

لازم به ذکر است نویسنده فارغ از همه هیجانات اجتماعی و سیاسی با توجه به اصل برگزاری اینچنین برنامه‌هایی، البته اگر با رویکرد آموزشی و تجربی باشد، بر ارزشمندبودن این کار واقف است، اما باید در بستر مناسب بر ظرفیت هنری سینما تاکید و آن را شکوفا کرد.

و اما گفتنی‌ها و حاشیه‌های برنامه :

 

در پایان امید آنکه با رفع این گونه موارد که هم به عرصه هنر و فرهنگ اجتماعی آسیب می‌زند هم ارزش‌های انقلاب اسلامی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، در برنامه‌های آتی شاهد افتضاح‌های سیاسی، فرهنگی و هنری نباشیم.

لازم به ذکر است اسناد صوتی و تصویری در این زمینه موجود و برای نویسنده محفوظ است و در صورت خواست مراجع قانونی قابل ارائه می‌باشد.


کد مطلب: 212237

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/212237/افتتاح-سینما-هنر-تجربه-یا-افتضاح-سیاسی-فرهنگی-هنری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com