تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱
کد مطلب : ۱۷۱۸۱۴
انقلاب اسلامی در فروپاشی یک نظام شاهنشاهی 2500ساله و رهایی ایران از چنگال سلطه ابرقدرتی همچون امریکا و ایجاد نظامی مبتنی بر اسلام با شکلی نوین بر پایه جمهوریت، معجزه‌گونه عمل کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،
به اعتراف دوست و دشمن و آنهم طی بیش از 37 سال، انقلاب اسلامی در فروپاشی یک نظام شاهنشاهی 2500ساله و رهایی ایران از چنگال سلطه ابرقدرتی همچون امریکا و ایجاد نظامی مبتنی بر اسلام با شکلی نوین بر پایه جمهوریت، معجزه‌گونه عمل کرده و در فضای جهانی وابستگی
به یکی از دو ابرقدرت شرق و غرب، توانست راه سومی را بنیان گذارد که راه استقلال و عدم وابستگی به قدرت‌های سلطه‌گر بوده است.

اعتراف دوم جهانیان معطوف به پایداری این پدیده جدید(جمهوری اسلامی) در قبال همه توطئه‌های خردکننده و تسلیم‌آفرین است. هیچ دسیسه‌ای را نمی‌توان یافت که نظام سلطه جهانی به‌سرکردگی صهیونیست‌ها علیه جمهوری نوپای اسلامی ایران اعمال نکرده باشند و این نظام مردمی در مقابل آن به حفظ هویت و اصالت خود اهتمام نورزیده باشد.

سومین اعتراف، رمز
و راز موفقیت معجزه‌گونه انقلاب و تداوم آن ذیل سه واقعیت اکسیرفام: اسلام، وحدت و رهبری ولی فقیه است که با کارآمدی قاطع و بدون کوچک‌ترین تردید توانست زمینه مناسب را برای اجرای تعالیم و آموزه‌های حیات‌بخش اسلام ولایی در سرزمین کثیرالقوم و النژاد فراهم کند.

اعتراف چهارم، تسلیم ملت سلیم‌النفس و سلیم‌القلب ایران در قبال اسلام و رهبری مرجعیت دینی است که رهبری ولی فقیه توانست بمثابه رشته‌ای، مهره‌های از هم گسسته اقوام و نژادهای متنوع و متعدد ایران را دور هم بمانند ملتی واحد، متحد
و منسجم گرد آورد و همانند کوهی سترگ و پتکی مستحکم در قبال بیگانگان متجاوز عمل کند.

اعتراف پنجم، استکبارستیزی و ظلم‌ناپذیری ملت ایران در مقاطع مختلف تاریخی بویژه در دوران معاصر و به‌خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برجسته بودن این خصوصیت شخصیتی ایرانیان در دوره کنونی است، که با هیچ رویکردی حتی از ناحیه دولت‌های این کشور نسبت به شیطان بزرگ امریکا قابل تغییر نیست.

ششمین اعتراف جهانیان، هوشیاری ملت بزرگ ایران در حوزه پیچیده‌ترین سناریوهای نظام سلطه برای کم فروغ کردن ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در دوره کنونی با
اشکال جدید برجام و پسابرجام به منظور "نفوذ" در  ارکان قدرت نظام اسلامی به مورد اجراء گذارده می‌شود و ملت زیرک و باهوش ایران با اقتدای اعتقادی به رهبر فرزانه خود، بافته‌های دشمن را رشته می‌کند.

و سرانجام اعتراف بزرگ دوست و دشمن در این است که روحیه انقلابی و اسلامی ملت بزرگ ایران در برهم زدن سرمایه‌های دشمن، که با زحمات فراوان گردآوری و تولید شده، بی‌نظیر است و هیچ مشکل و دنیایی از کاستی‌های زندگی نمی‌تواند ذهنیت ناکارآمدی نظام اسلامی را در این ملت القاء کند، چرا که این مردم انقلابی و تیزهوش به خوبی می‌داند که ناکارآمدی در درون نظام اسلامی متوجه دولت‌هایی است که تحت تاثیر فرهنگ غرب، بیش
از آنکه مجذوب ارزش‌های اسلام ولایی باشند، مسحور و مفتون لیبرالیزم غربی و دشمن‌باورند.

اما، در سرآمد اعترافات بویژه دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توان این نکته را که در 22بهمن امسال مکرر مطرح شد را ناگفته گذارد و آنهم این که پدیده معجزه‌گونی که ارزشش فراتر از معجزه 22بهمن سال 1357 است، حفظ روحیه انقلابی و اسلامی عمیق‌تر از آن زمان در این ملت است که بعد از 38سال، همچنان توفنده و نستوه بدون توجه به میلیاردها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انسانی و... دشمنان، او به راه مهندسی شده خود که سیرالی‌الله است ادامه می‌دهد و در مسیر شدن‌های خود، هر خس و خاشاکی را به کناری می‌افکند و تنها و تنها نظر به وجه‌الله دارد؛ چرا که "کل من علیها فان، فیبقی وجه ذوی‌الجلال و الاکرام".
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷