تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۱۱۶۲۴۶
صهیونیست‌ها پروژه‌های متعدد جنگ و درگیری و نسل‌کشی را با استفاده از ظرفیت امریکائیها علیه ایران اسلامی و مسلمانان جهان به اجراء می‌گذارد که پدیده "داعش"، یکی از خطرناک‌ترین این پروژه‌هاست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،
رژیم اشغالگر قدس برای ادامه حیات غاصبانه خود، چاره‌ای جز ایجاد درگیری برای جهان اسلام، به خصوص ایران اسلامی که شعار غیرقابل تغییر خود را نابودی این غده سرطانی قرار داده، ندارد تا جمهوری اسلامی ایران و دنیای اسلام آنچنان درگیر مسائل فرعی و مشغول به دهها و صدها مسئله شوند و هیچ وقت فراغت بدست نیاورند تا به موضوع قدس و فلسطین و نابودی اسرائیل غاصب بپردازند.

بدین جهت است که در پس سیاست استراتژیک خود، همواره پروژه‌های متعدد جنگ و درگیری و نسل‌کشی را با استفاده از ظرفیت امریکائیها علیه ایران اسلامی و مسلمانان جهان به اجراء می‌گذارد که پدیده "داعش"، یکی از خطرناک‌ترین این پروژه‌هاست.

آن روزی که انگلیسی‌ها با قدرت امپراطوری خود، نام بریتانیای کبیر را بر خود نهاده بودند، برای اجرای دکترین "اختلاف بیانداز و حکومت کن" خود، وهابیت را برای اهل تسنن و بهائیت را برای شیعیان بوجود آورده بودند، قصدشان ایجاد درگیری و مسلمان‌کشی توسط خود مسلمانان بود تا هیچ‌گاه جهان اسلام با وحدت و همدلی به قدرت بزرگ جهانی مبدل نشوند و بساط ظلم و بیدادگری انگلیس‌ها را برنچینند.

با همان انگیزه، صهیونیست‌ها نیز امروز از همان دکترین استفاده می‌کنند، ضمن آن که تجربه‌های قبلی انگلیسی‌ها و امریکائی‌ها در اختیارشان قرار دارد و ظرفیت‌های: اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی و... غرب و اروپا نیز در خدمت صهیونیست‌هاست. بنابراین، پشت اشغال قدس و ظلم سالیان سال به فلسطینیان، تنها چند صهیونیست خون‌آشام قرار ندارد، بلکه حکومت‌های غرب و اروپا از این غاصب ددمنش حمایت و پشتیبانی می‌کنند، والا تاکنون چندبار رژیم پوشالی اسرائیل کفن پوسانده بود.

لذا، دنیای اسلام و مسلمانان باید نیک بدانند که در حال مبارزه با استکبار جهانی برای نابودی صهیونیست و آزادسازی قدس هستند و برای چنین هدف مقدسی، باید صحنه نبرد را به خوبی بشناسند و توان لازم را برای این نبرد به صحنه آورند.

آزادسازی قدس به مردان و زنان پاک‌باخته‌ای نیازمند است که محصول پاک و الهی رمضان‌المبارک باشند. نابودی صهیونیست و اشغال‌گری، نیاز به ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی دارد که این فرایند، تولید مخصوص ماه پرفضیلت رمضان است.

کسی که از مهمانی یک ماهه خداوند می‌آید، دارای بینشی وسیع و عمیق و نگاه تیزبین نسبت به محیط جهانی و پیرامونی خود است.
در ذیل چنین بینشی، داعش و تندروی و افراطی‌گری باید تحلیل شود و شعارهای تند اسلامی این گروه‌ها نباید بهیچوجه جدی تلقی شود، چرا که با همین شعارها آنها می‌توانند به جنگ اسلام و آئین رسول‌الله(ص) بیایند، آنچنانکه در تمام طول تاریخ چنین بوده است.

روز قدس، روز نمایش بیداری جهان اسلام و سرآغاز وحدت امت اسلامی علیه ظلم و بیدادگری و آزادسازی همه سرزمین‌های اسلامی از زیر یوغ مستکبران بویژه قدس عزیز است.

روز قدس با فریادی به خروش همه مسلمانان جهان می‌خواهد بگوید که مرگ غاصبان و صهیونیستها حتم‌الوقوع است و تاخیر در آن، به معنای انصراف جهان اسلام از این هدف مقدس نیست و دیری نخواهد پائید که فرزندان رشید اسلام، این آرمان دینی را محقق سازند.

به وعده خداوند در نابودی شیاطین ایمان کامل داریم و در فروغ این ایمان، سخت معتقد به نابودی کامل رژیم اشغال‌گر قدس هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲