تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۹۸۹۱
نماینده ساری و میاندرود با اشاره به سفر استاندار مازندران به چین گفت: باید منتظر بمانیم تا استاندار از سفر برگردد و در مورد نتیجه این سفر و دستاوردهای آن از وی بپرسیم و آن وقت است که می توانیم در مورد ضرورت یا عدم ضرورت این سفر صحبت کنیم.
۰
plusresetminus
گفتن از بایدها و نبایدهای سفر استاندار به چین زود است
به گزارش بلاغ،سید رمضان شجاعی اظهار داشت: مدیران استانی باید حضور مستمرتر و پیگیرتری دراستان برای پیگیری مطالبات مردمی و خسارت هایی که وارد شده، داشته باشند.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به سفر استاندار مازندران به چین در شرایطی که در این استان سیل مشکلاتی را برای مردم  ایجاد کرده افزود: نمی دانم این سفر چقدر ضرورت داشته و بطور قطع در مورد ضرورت این سفر باید از خود استاندار پرسید.

وی افزود: شاید برای آورده های اقتصادی استان این سفر مناسب باشد ولی واقعاً در چنین شرایطی ضرورتی به این سفر نبود.

شجاعی تصریح کرد: باید منتظر بمانیم تا استاندار از سفر برگردد و در مورد نتیجه این سفر و دستاوردهای آن از وی بپرسیم و آن وقت است که می توانیم در مورد ضرورت یا عدم ضرورت این سفر صحبت کنیم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در زمانی که سیل در بهشهر آمده و مشکلاتی را برای مردم و استان ایجاد کرده است حضور مدیران استانی در استان ضرورت دارد گفت: مدیران استانی باید حضور مستمرتری برای پیگیری مطالبات مردمی و خسارت هایی که وارد شده داشته باشند.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به نامه مجمع نمایندگان مازندران به رئیس مجلس گفت: در مجمع نمایندگان استان نامه ای خطاب به رئیس مجلس نوشتیم و خواستیم مسئولان اجرایی اعم از وزیر کشور، ستاد بحران و وزارت راه و شهرسازی را برای حضور در مجلس و پاسخگویی در مورد سیل مازندران در هفته آینده دعوت کنند.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه کارهایی را که در زمینه سیل در مازندران انجام شده است کافی نمی دانم گفت: معتقدم در این زمینه نه تنها کم کاری شده بلکه در حق مازندران کم لطفی نیز شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس افزود: باید اعتبارات بلاعوضی به سیل زدگان مازندران داده شود که در آن جلسه مشترک با مسئولان دولت در مجلس از مسئولان ذیربط این مطالبات ر ا پیگیری می کنیم./مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴