اختصاصی / مدیر مجمع عالی نخبگان ایران در مازندران:

پیاده نظام کسی نیستیم / بیکاری در مازندران باید از بین برود

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۹۶۰
مدیر مجمع عالی نخبگان ایران در مازندران گفت: مجمع عالی نخبگان وابستگی سیاسی به هیج جناحی ندارد.
۰
plusresetminus
پیاده نظام کسی نیستیم / بیکاری در مازندران باید از بین برود
به گزارش خبرنگار بلاغ در ساری، احمد فاطمی در حاشیه افتتاح مرکزعالی نخبگان ایران در مرکز مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع عالی نخبگان رغیب بنیاد علمی نخبگان نیست.
وی ادامه داد: بنیاد علمی نخبگان از حیث کاری محدودیت دارد و به راحتی هر فردی را که واجد شرایط نخبگی داشته باشد را نمی پذیرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه های مازندران با اشاره به اینکه مازندران به عنوان پرورشگاه نخبگان تلقی می شود، تصریح کرد: مازندران در عرصه های علمی، فرهنگی و هنری پیشتاز است و قدرت رقابت با استان های برجسته را دارد.
وی اضافه کرد: به لحاظ تاثیر گذاری در جامعه، از نظر مجمع عالی نخبگان یک ورزشکار، خبرنگار، کارآفرین و مداح یک نخبه محسوب می شود.
فاطمی نبود بانک ویژه نخبگان در مازندران را رنج بزرگی برای تقویت قشر نخبه جامعه در استان عنوان کرد و گفت: مازندران در گشایش مجمع عالی نخبگان جزء آخرین استان ها محسوب می شود.
وی فعالیت مجمع عالی نخبگان ایران را مستقل و اداره آن را به صورت سازمان مردم نهاد عنوان کرد و ادامه داد: مجمع عالی نخبگان ایران دولتی نیست و وابستگی به هیچ جناح سیاسی ندارد.
فاطمی فعالیت مجمع عالی نخبگان را با رویکرد حمایت به قشر نخبه جامعه گسترده دانست و خاطر نشان کرد: مجمع عالی نخبگان ایران با ایجاد دلگرمی از فرار مغزها جلوگیری می کند.
وی سومین مولفه برای ایجاد مجمع عالی نخبگان در کشور و استان ها را ایده پردازی نخبگان و به تجاری رساندن آن عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر 30 طرح در مازندران به مجمع عالی نخبگان معرفی  و در کمیته و شورای مرکزی در حال بررسی است.
مدیر مجمع عالی نخبگان ایران در مازندران با بیان اینکه همکاری نزدیکی بین ما، مدیریت کلان استان و بنیاد علمی نخبگان وجود دارد، تصریح کرد: قاطعانه و شفاف اعلام می کنم پشت مجمع عالی نخبگان هیچ شائبه سیاسی نیست، این نام مقدس را وارد بازیهای سیاسی نمی کنیم.
وی با اشاره به اینکه من وامدار کسی نیستم، این فعالیت من فقط دغدغه است، خاطر نشان کرد:ما پیاده نظام کسی نیستیم، دلسوزی ما برای عرصه علم است، مازندران باید به حق واقعی خود برسد.
فاطمی به ثبت رسیدن مجمع عالی نخبگان را متعلق به سال 85 دانست و گفت: ما می خواهیم درد مازندرانی ها به گوش حاکمیت برسد و بیکاری از این استان از بین برود.
وی فعالیت مجمع عالی نخبگان را بدون ممنوعیت قانونی عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت مجمع عالی نخبگان کشوری است و با نگاه فردی اداره نمی شود.
مدیر مجمع عالی نخبگان با اعلام اینکه ما محدودیتی در جلب نخبگان نداریم، بیان داشت: شاخص نخبه بودن مختص افراد تحصیل کرده نیست.
در این مراسم همت محمد نژاد به عنوان مدیر مجمع عالی نخبگان شهرستان ساری معارفه شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴