تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۹۲۹۳۰
رئیس جمعیت جمعیت هلال احمر بهشهر گفت: برای مکان‌هایی مانند پارک ملت(باغ شاه) تعدادی از امدادگران جمعیت، با دوچرخه و کوله مجهز به کمک‌های اولیه حضور دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حسین موسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما بهشهر اظهار داشت: طرح امداد رسانی ویژه نوروزی جمعیت هلال احمر بهشهر، امسال نیز مانند سال‌های گذشته به همت جوانان این جمعیت اجرا خواهد شد تا به مسافرانی که در تعطیلات نوروز به این منطقه سفر می کنند در صورت لزوم امداد رسانی شود.

 

وی با بیان اینکه امسال 4 پایگاه امدادی برای محدوده شهرستان بهشهر در نظر گرفته شد، افزود: یک پایگاه در ورودی شرقی شهرستان مقابل پلیس‌راه و یک پایگاه نیز در ورودی غربی مقابل روستای شهید آباد به نام پایگاه جوانان مستقر و دو پایگاه امداد و نجات نیز در مناطق پاسند و نیالا برپا شدند.

رئیس جمعیت جمعیت هلال احمر بهشهر گفت: این طرح از 25 اسفند شروع شده و تا 15 فروردین بصورت شبانه روز ادامه دارد که در طول این طرح که مدت آن 20 روز است، مجموعا 400 نفر روز از جوانان داوطلب این جمعیت بکارگیری می شوند.

موسی زاده از اجرای طرح صحاب در پارک‌ها و مکان‌های کم جمعیت خبر داد و گفت: برای مکان‌هایی مانند پارک ملت(باغ شاه) تعدادی از امدادگران جمعیت، با دوچرخه و کوله مجهز به کمک‌های اولیه در حال گشت هستند که علاوه بر این تعداد 4 دستگاه موتور سیکلت نیز با امکانات امداد رسانی در مکان‌های پرجمعیت مانند عباس‌آباد امداد رسانی می کنند.

 وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر 2 آمبولانس جمعیت هلال احمر در طرح حاضر هستند و اگر به آمبولانس کمکی نیاز باشد از شهرها و استان‌های دیگر برای ما ارسال می کنند./ع

منبع : خط امید
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴