تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۸۹۹۸۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: 500 نفر در نوروز 94 در قالب کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از مناطق عملیاتی بازدید می کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سرهنگ پاسدار حسن حسنی در گفت‌وگو با ما گفت: تاکنون ۶۰۰ دانش آموز بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند و در دوران نوروز نیز ۵۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از مناطق عملیاتی بازدید می کنند.

وی کاروان های راهیان نور را فرصتی مناسب برای انتقال و نشر فرهنگی ارزشی به نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و افزود: اعزام کاوان راهیان نور به مناطق جنگی فرصتی برای انسان سازی و تهذیب نفس است زیرا نسل جوان در این مناطق با فرهنگ ایثار، شهادت، بی آلایشی و ساده‌ زیستی و حماسه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلوگاه بیان کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه جامع بود که درس بزرگی به انسان های آزاده جهان داد. ما معتقدیم که جنگ هنوز تمام نشده زیرا جنگ ما یک جنگ اعتقادی و جنگ دین در برابر جهالت بود و اکنون به شکل دیگری درآمده است. امروزه دشمن در فضای مجازی سعی در به انحراف کشیدن جوانان دارد که باید با بصیرت افزایی و افزایش سطح دانش و آگاهی جوانان با دشمن در این جنگ خاموش مقابله کنیم./ع

منبع : عنقاء نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲