تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۸۹۵۸۰
برخی از مسئولان شهرستان عباس آباد در حاشیه یادواره شهدای این شهرستان که روز گذشته با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در عباس آباد برگزار شد به بیان برخی مشکلات این شهرستان پرداختند.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت الاسلام سید جعفر رضایی ضمن بیان خیر مقدم به شرکت کنندگان در یادواره شهدای این شهرستان، اظهارداشت: حضور افتخار آفرین مردم این خطه در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و برای انقلاب با تمام وجودشان  حضور پیدا می کنند،  قدر و منزلت این مردم بالاست، هرچه خدمت‌گذاری بیشتر باشد شایستگی این مردم بیشتر است.

وی در ادامه به برخی کاستی‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: امکانات شهرستان به اندازه جمعیت آن نیست در حالی که در زمان‌های مختلف سال شاهد جمعیت شناوری چند برابری جمعیت شهرستان هستیم.

امام جمعه عباس آباد افزود: زیر ساخت‌های شهرستان مناسب نیست و مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند از جمله آن مشکلات عبور و مرور است، کمر بندی عباس آباد جزء پروژه‌های راکد مانده این شهرستان است، رسیدگی به این مشکلات توجه ملی را می طلبد.

در ادامه نماینده عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس با بیان اینکه از برف سال گذشته مشکلات هنوز باقی مانده است، افزود: امروز بزرگ ترین مشکل نامهربانی بانک‌ها و عدم تعامل آنها با مردم است.

وی افزود: دفع غیراصولی زباله در جنگل ها تبعات زیست محیطی برای جنگل و مردم دارد، به گونه ای که شیرآبه‌های آن آب شرب مردم را آلوده کرده است.

شمس‌الله شریعت نژاد، ترافیک را یکی دیگر از مشکلات اصلی مردم این منطقه در ایام تعطیلات دانست و گفت: احداث سریع تر کمربندی عباس آباد یک ضرورت است.

وی بیان داشت: قانون یک بعدی نباید باشد، برای حمایت از کشاورزان چه توضیحی داریم. برای تعیین تکلیف اراضی ده هکتاری  توجیه مدیریتی برای آن نیست و نگاه نگاهی نیست که مشکل مردم را حل کند، این مباحث نیازمند نگاه جدید است.


نماینده عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس با اشاره به نیاز برخی استثنائات در زمینه قانون حفظ اراضی باغی، عنوان کرد:  بعضی از مردم این منطقه تنها یک‌هزار متر زمین دارند، حق ندارند برای بچه‌های خود سرپناهی ایجاد کنند، چه فعالیت اقتصادی برای آن تعریف می کنیم./ع

منبع : دریاسر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲