تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۸۷۲۵
آئین اختتامیه استانی طرح ساحل سالم و پارک پاک با حضور سردار اثباتی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در محمودآباد برگزار می گردد.
۰
plusresetminus
برگزاری آئین اختتامیه طرح ساحل سالم و پارک پاک در استان مازندران
سرهنگ هاشمی
بلاغ - سرهنگ هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا مازندران از برپایی آئین اختتامیه طرح ساحل سالم و پارک پاک سپاه کربلا در روز پنج شنبه 23 شهریور ماه در پارک ملت محمودآباد با حضور مسئولین کشوری و لشکری،فرمانده سپاه کربلا و مسئولین استانی و شهرستانی و آحاد ملت خبر داد
وی با اشاره به حضور مقتدرانه  سپاه و اجرای موفقیت آمیز برنامه های فرهنگی ساحل سالم گفت: سپاه کربلا در سال جاری از ابتدای تابستان در 16 نقطه ساحل با نام ساحل سالم و 4 تفرجگاه با نام پارک پاک برنامه هایی از قبیل : جنگ شادی ,نماز جماعت در ساحل و جنگل ،نمایشگاه های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب ،جنگ نرم و... مسابقات ورزشی از قبیل کشتی لوچو ،والیبال و فوتبال ساحلی و مسابقه قوی ترین مردان،برگزاری جلسات گفتمان دانشجویی،رادیو ساحل و رادیو پارک و ده ها برنامه متنوع فرهنگی ورزشی  برگزار نمود.
وی با بیان اینکه جرایم مشهود در زمان اجرای طرح در پایین ترین حد خود رسیده بود هدف از اجرای این طرح را ارائه الگوی جید اسلامی، ایرانی در راستای غنی سازی اوقات فراغت مردم بومی و مسافران تابستانی در سواحل  و تفرجگاه های مازندران بر شمرد.
گفتنی است مراسم اختتامیه طرح ساحل سالم روز 23 شهریورماه  پس از نماز مغرب و عشاء شروع و شرکت در این مراسم برای عموم آزاد اعلام شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰