مدیرکل تامین اجتماعی مازندران؛

61 درصد جمعیت قائم‌شهر بیمه تامین اجتماعی هستند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۸۶۱۷۸
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: 61 درصد جمعیت شهرستان قائم‌شهر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سیدعلی‌اصغر محمودی  در مراسم افتتاح ساختمان شعبه 2 تأمین اجتماعی قائم‌شهر، با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: این تعداد 58درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی به تعداد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرستان قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: از جمعیت 304 هزار نفری این شهرستان، 185 هزار نفر که 61 درصد جمعیت این شهرستان را شامل می‌شود، زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه قائم‌شهر از لحاظ تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران با 17هزار بازنشسته و مستمری بگیر، رتبه اول در استان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این یعنی مصرف از منابع سازمانی پیشی گرفته است.

محمودی اذعان کرد: با توجه به اینکه تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و از سوی دولت چیزی دریافت نمی‌کند باید با دریافت حق بیمه، به خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهد.

در ادامه این برنامه آیت‌الله معلمی با بیان اینکه مدیران ما باید در کارهای اجرایی انصاف داشته باشند، افزود: همیشه و همه‌جا در معرض امتحان الهی قرار داریم و باید در انجام کارها تأمل داشته باشیم.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه ارزش نظام بالاتر از ارزش‌ها و آبروی شخصی است، بیان کرد: ارزش نظام و رهبری بالاتر از خواسته شخصی، آبرو و اعتبار ماست و باید ایثارگر باشیم تا عنایات الهی شامل حال ما شود.

 ساختمان شعبه 2 تامین اجتماعی بعد از 9 سال اجاره‌نشینی این شعبه در قائم‌شهر، امروز با حضور مدیرکل درمان مستقیم و مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد./ع

منبع : قائم انلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰