تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۸۵۶۰
ماندار بهشهر از برگزاری اختتامیه نوزدهمین تور بین المللی دوچرخه سورای در این شهر خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمد رضا البرزی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی این تور بین المللی گفت: نوزدهمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران از هفتم مهر ماه سال جاری در ساری استارت خورده و بعد از
گذشتن از کمربندی نکا، کمربندی بهشهر، گلوگاه و بازگشت دوباره به بهشهر اختتامیه این مسابقات در عباس آباد بهشهر برگزار می شود.
وی از آمادگی شهرستان بهشهربرای برگزاری اختتامیه تور بین المللی دوچرخه سواری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شرایط میزبانی نوزدهمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری در بهشهر فراهم است و نواقص موردی
در صورت مشاهده رفع می شود.
البرزی ادامه داد: این تور فرصت مناسبی است تا استعدادها و قابلیت های مختلف شهرستان به جهانیان شناسانده شود و در این راستا باید فضای مناسب تبلیغی، فرهنگی و زیبا سازی شهر مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: سرعت گیرهای منطقه عباس آباد و چشم گربه ای های موجود نیز باید کنترل شود تا مشکل ایجاد نکنند.
البرزی بیان داشت: آسفالت منطقه عباس آباد نیز باید توسط راه و ترابری مورد بررسی قرار گیرد تا از بروز مشکل جلوگیری شود.
فرماندار بهشهر در ادامه با اشاره به همزمانی این تور بین المللی  با سالگرد شهید آیت الله هاشمی نژاد در هفتم تیر خاطرنشان کرد: پیشنهاد داریم که این تور در سال جاری بنام شهید هاشمی نژاد نام گذاری شود که شهید محوری شمال کشور هستند.
وی گفت: همچنین باید بسته های مناسب فرهنگی و تبلیغی به زبانهای مختلف توسط ادارات مربوطه ارائه و به ورزشکاران تقدیم شود.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان بهشهر نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات و تور بین المللی دوچرخه سواری 7 تیم خارجی از کشورهای قزاقستان، تایلند، مالزی، عراق، ارمنستان، ترکمنستان و ازبکستان و هفت تیم استانی شرکت دارند که هر تیم دارای پنج ورزشکار و سه همراه است.
ماشاء الله طرزه ای نژاد گفت: امنیت مسیر ورودی عباس آباد تا انتهای منطقه مسابقات باید کنترل و مراقبت کامل شود.
وی ادامه داد: ترمیم جاده ها باید مورد توجه قرار گرفته و چاله های مسیر به حداقل ممکن برسد چرا که ورزشکاران ما باید در مسیر مناسب به مسابقه بپردازند و نباید مانعی در این راستا وجود داشته باشد.
نوزدهمین تور بین المللی دوچرخه سورای از 7 مهر ماه از آغاز و مراسم اختتامیه آن در روز 11 مهر ماه در منطقه عباس آباد بهشهر برگزار می شود./مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴