ویژه/یک پیشنهاد از سوی معاون فرهنگی سپاه کربلا به دستگاه های اجرایی استان

طرح سالم سازی فضای مجازی در دستور کار فرهنگی سپاه کربلا قرار دارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۸۳۳
سید قاسم هاشمی معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران پیشنهاد اجرایی کردن طرح جامع سپاه در سالم سازی فضای مجازی که نتیجه ساعت ها کار کارشناسی متخصصان متعهد بسیجی استان بوده است همزمان با آغاز طرح سالم سازی سواحل دریای مازندران به کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان را داد.
۰
plusresetminus
اختصاصی بلاغ - سید قاسم هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا مازندران ظهر امروز در جمع کارگروه تخصصی عملیاتی فضای مجازی استان با اشاره به نبود یک سیاست واحد اجرایی در مقابله با هجمه های فرهنگی در فضای جامعه گفت: تهدیدات در این بخش اگر چه گسترده است، اما قابلیت کنترل هوشمندانه دارد و با تدبیر می توان از تهدیدات بهترین فرصت ها را رقم زد، اما لازمه اینکار داشتن یک برنامه منسجم و واحد در پیشبرد اهداف عالیه نظام در فضای مجازی است.
وی در ادامه پیشنهاد اجرایی کردن طرح جامع سپاه در سالم سازی فضای مجازی که نتیجه ساعت ها کار کارشناسی متخصصان متعهد بسیجی استان بوده است همزمان با آغاز طرح سالم سازی سواحل دریای مازندران به کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان را داد و افزود: باید برای انجام پروژه های فرهنگی سطح استان کارگروهی تخصصی متشکل از عناصر متخصص ،متعهد و دلسوز فرهنگی ایجاد و کانون فکر قبل از عملیاتی نمودن طرح های فرهنگی راه اندازی شود.
این مقام عالی فرهنگی در استان با اعلام آمادگی کامل سپاه و بسیج برای کاهش دادن به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی و با بیان برخی فعالیت های سایبری بسیج مازندران در فضای برخی شبکه های اجتماعی و بازخورد آن در رسانه های بیگانه گفت: اگر اخلاقيات را مدنظر قرار دهيم بسياري از تهديدها براي ما فرصت است. به اعتقاد من فضاي مجازي فرصت‌هايي را به ما مي‌دهد كه اگر موقع شناسي نداشته باشيم، همان فرصت‌ها به تهديد تبديل خواهد شد و کاربران بسیجی فعال در فضای مجازی با استفاده از همین اصل، حضور خود را در فضای مجازی و در شبکه های اجتماعی به رخ دشمنان امام و اسلام کشاندند.
سرهنگ هاشمی با اشاره به برخی بداخلاقی ها در فضای رسانه ای استان و با تاکید بر آیه «يا ايّها الّذين امنوا اتّقوا اللَّه و قولوا قولا سديدا»گفت:
قول سدید یعنی استوار و صحیح ، یعنی گفتار صحیح بر پایه اخلاق اسلامی ،آنچه ما را  شکست ناپذیر و بیمه می کند تقوا و رعایت اخلاق اسلامی چه در فضای مجازی باشد و یا در فضای حقیقی ، اصحاب رسانه  قبل از درج هر مطلبي بايد توجه داشته باشد كه مطلبش چقدر به سود جامعه است؟ چقدر مي‌تواند جامعه را به سمت اهداف متعالی اسلام رشد دهد؟ حتي اگر نقدي هم دارد بايد نقد سازنده باشد.
وی در پایان راه اندازی وبلاگ در هر پایگاه مقاومت بسیج به نام شهدا که به عنوان یکی از قوی ترین مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند،با هدف ترویج معروفات در فضای مجازی  اشاره نمود و آن را زینت بخش فعالیت های مجازی سپاه کربلا دراین فضا دانست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴