تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۸۳۱۱۶
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر اولین مدرسه تمام هوشمند فریدونکنار تجهیز می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مهرداد ابراهیمی در بازدید سرزده از مدرسه خیرساز حاج کرم رمضانی روستای شیرمحله فریدونکنار، برتوجه به تمامی جوانب هوشمندسازی تأکید کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی ،تنها نصب یک بورد، استفاده از کامپیوتر و ویدئو پروژکشن نیست، بلکه باید ساختار و محتوا هردو با هم تغییر کنند.
 
وی تصریح کرد: در اختصاص بسته‌های حمایتی دولت، اولویت با موسساتی است که برای هوشمندسازی مدرسه عزم جدی‌تری دارند.
 
فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در دادن مجوز به مدارس غیر دولتی نیز باید به مباحثی از جمله کیفیت بخشی به آموزش، دوزبانه بودن و استفاده از معلمان تخصصی برای دروس خاص توجه ویژه شود.
 
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار ضمن تاکید بر ایجاد جذابیت بیشتر در مدارس، تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به گونه‌ای شده که کمتر شاهد ثبت نام دانش‌آموزان این شهر در مدارس شهرهای همجوار هستیم.
 
سیدعظیم اسماعیل‌زاده نیز در حاشیه این بازدید از ساماندهی و احیای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فریدونکنار در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم با احیای این مجمع و مشارکت خیرین، بتوانیم گام‌های بزرگتری در راستای توسعه فرهنگ شهرستان برداریم.
 
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار با اشاره به افزایش سهمیه شهرستان برای صدور مجوز فعالیت مدارس غیردولتی، اظهار داشت: تلاش ما براین است تا با توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی، آموزش و پرورش را در این شهرستان پویاتر کرده و به شاداب‌سازی آموزش و ایجاد رقابت در جهت کیفی‌سازی آن کمک کنیم.
 
اسماعیل‌زاده از هوشمند بودن ۵ کلاس از ۶ کلاس درس این مدرسه خبر داده و اظهار داشت: با مشارکت دهیاری روستا و فرمانداری شهرستان، تنها کلاس غیر هوشمند این مدرسه نیز در ایام دهه فجر، به امکانات هوشمندسازی مجهز شده و این مدرسه، تبدیل به اولین مدرسه تمام هوشمند روستایی فریدونکنار خواهد شد.
منبع : بصیر نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴