رئیس بنیاد مسکن آمل خبر داد:

اجرای طرح هادی در ۲۵۱ روستای آمل

تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۸۲۷۴۹
رئیس بنیاد مسکن آمل از اجرای طرح هادی در روستاهای ورانده و آهنگرکلای دابو در دهه فجر امسال خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید اسماعیل علوی طی از اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان آمل گفت و خاطرنشان کرد: تعداد طرح هادی مصوب شده تا پایان سال ۹۳ در ۲۵۱ روستای این شهرستان است که این طرح تا به حال  در ۷۱ روستا اجرا و با تخصیص اعتبار به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال به ۸۴ روستا نیز می‌رسد.

وی در رابطه با صدور سند مالکیت برای روستاها اظهار داشت: صدور سند مالکیت برای روستاها تاکنون برای بیش از ۲۴ هزار روستا صادر و در ۱۲۰ روستا برای املاک داخل بافت روستا اجرا شد.

رئیس بنیاد مسکن آمل درباره اخذ وام روستایی گفت و بیان کرد: برای اخذ وام مسکن روستایی تاکنون ۱۶ هزار و ۸۱۶ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند، خوشبختانه همه با بانک‌ها قرارداد بستند و سهمیه امسال مسکن برای آمل ۲۰۰ واحد در نظر گرفته شد که تا کنون ۶۰۰ میلیون از اعتبار این وام را بانک صادرات تامین کرده و منتظر تامین اعتبار توسط سایر بانک‌ها هستیم.

اسماعیل علوی به وضعیت پروژه های مسکن مهر آمل اشاره کرد و اذعان داشت: پروژه مسکن مهر شامل شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت مانند شهرهای گزنگ، رینه، امام زاده عبدالله و دابودشت است و حدود ۷۵۰ واحد در این شهرها از ما وام گرفتند که به حول و قوه الهی پروژه ۱۸۰ واحدی دابودشت در سالروز تاسیس بنیاد مسکن سال ۹۴ افتتاح می‌شود.

وی در ادامه از مشکلات مسکن مهر گفت و اعلام کرد: عمده ترین مشکلات مسکن مهر عدم توانایی در پرداخت قسط توسط متقاضیان است و ما برای حل این مشکل، افزایش سقف وام کم بهره را در دستور کار خود قرار دادیم.

رئیس بنیاد مسکن آمل در پایان از اجرای طرح هادی در روستاهای ورانده و آهنگرکلای دابو در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با اجرای طرح هادی روستاها، از تغییر کاربری، تفکیک و ساخت و سازهای بی رویه در روستاها جلوگیری می‌شود./ع

منبع : سفیرهراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴