کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیفا: ایران با شوک از جام کنار رفت

سایت فدراسیون فوتبال , 3 بهمن 1393 ساعت 17:06

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی با اشاره به شکست ایران برابر عراق نوشت: ایران با شوک از جام شانزدهم خداحافظی کرد.


به گزارش بلاغ، سایت فیفا درباره حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام ملت‌های آسیا نوشت: شاگردان 10 نفره کارلوس کی روش در دیدار مرحله یک چهارم نهایی امروز (جمعه) برابر عراق و با کشیده شدن مسابقه به وقت اضافه و نهایتا به ضربات پنالتی، با نتیجه 7 بر 6 نتیجه بازی را واگذارکرده و وداع تلخی با جام شانزدهمین رقابت های جام ملت های آسیا کرد.


سالم شاکر قهرمان و مدافع تیم عراق در آخرین پنالتی با خونسردی هر چه تمام تر توپ را وارد دروازه ایران کرد و باعث شد تیمش به مرحله نیمه نهایی و دیدار بعدی برابر کره جنوبی صعود کند.  دیدار تیم های ایران و عراق در وقت قانونی مسابقه با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

بنابه این گزارش، تیم ایران، مهرداد پولادی را به خاطر دریافت دومین کارت زرد در نیمه اول این دیدار از دست داد که این رفتار، باعث خشم و واکنش شدید کارلوس کی روش سرمربی این تیم شد.

ایران بازی را به خوبی آغاز کرد و پیش از آنکه تیم10نفره شود، گل اول را سردار آزمون در دقیقه 24 وارد دروازه حریف کرد. مهرداد پولادی مدافع جناح چپ ایران در دقیقه 43 دومین کارت زرد خود را از ویلیامبز استرالیایی دریافت کرد و اخراج شد تا کار ایران در نیمه دوم سخت شود. ولی به نظر می رسد داور این دیدار فراموش کرده بود که قبلا در اوائل نیمه اول اخطاری به پولادی داده بود و وقتی کارت قرمز را به او نشان داد به یاد این موضوع افتاد.

کارلوس کی روش که بعد از مسابقه برابر بحرین به خاطر انتقاد از داوری ویلیامز جریمه شده است، سعی کرد که در زمان میان دو نیمه با داور صحبت کند.  احمد یاسین در دقیقه 56 این دیدار گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم پاهای بازیکنان ایرانی خسته شد، ولی خودشان را به وقت اضافه رساندند. یونس محمود کاپیتان تیم عراق که گلزن قهرمان در فینال جام ملت های آسیا در سال 2007 بود، گل برتری را به ثمر رساند. گل دوم ایران را پورعلی گنچی را به ثمر رساند ولی این خوشحالی دیری نپایید که ضرغام اسماعیل به علت اشتباه پورعلی گنجی گل سوم را وارد دروازه ایران کرد. گل سوم ایران هم از روی ارسال تیموریان و توسط قوچان نژاد به ثمر رسید. در نتیجه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. وحید امیری هشتمین پنالتی ایران را به سمت دروازه عراق زد که به تیرک دروازه خورد و بازگشت و سالم شاکر هشتمین پنالتی عراقی ها تبدیل به گل کرد تا ایران از دور مسابقات حذف شود./آ


کد مطلب: 82616

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/82616/فیفا-ایران-شوک-جام-کنار-رفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com