ویژه/مقابله با جنگ نرم با کدام ابزار؟

50 مسجد فاقد روحانی در قلب مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۸۰۵۵
در این میان جای بسی تعجب و تاسف است که چرا توسط خودی ها ناخواسته به این هجمه ها علیه مساجد کمک می کنیم 33 سال است از عمر شریف انقلاب مسجدی ایران اسلامی می گذرد که بیش از 50 مسجد کمی آن طرف تر در مرکز استان مازندران فاقد امام جماعت می باشد؛آن هم در ماه نزول قرآن کریم .
۰
plusresetminus
50 مسجد فاقد روحانی در قلب مازندران
اختصاصی بلاغ - مساجد در طول تاریخ اسلام به عنوان پایگاهی برای ترویج ، اشاعه فرهنگ اسلام ناب و تربیت و تهذیب انسانهای مخلص بوده است. در اهمیت آن همین بس که آیات زیادی در قرآن کریم نسبت به عظمت مساجد و بشارت اجر و پاداش برای کسانیکه به انحای مختلف برای آبادانی مساجد اختصاص داده شده است.
 لذا به همین خاطر همواره مطمع نظر دشمنان قسم خورده نظام بوده و تمام تلاش خودشان را برای مبارزه با مساجد اعم از تخریب و خلوت نگه داشتن آن گذاشته اند.کارکردهای مسجد برای دشمنان اسلام پنهان نماند چه در صدر اسلام با ساخت مسجد ضرار و چه در حال حاضر با راه اندازی مسجد مجازی توماس فریدمن در فضای مجازی.
تاریخ پرفراز و نشیب اسلام عزیز سرشار از اعجاز مساجد در پیدایش ، هدایت و استمرار نهضت و خیزش عظیم اسلامی بوده و انشاالله به کوری چشم دشمنان اسلامی خواهد بود.
اما در این میان جای بسی تعجب و تاسف است که چرا توسط خودی ها ناخواسته به این هجمه ها علیه مساجد کمک می کنیم.
32 سال است از عمر شریف انقلاب مسجدی ایران اسلامی می گذرد  که بیش از 50 مسجد کمی آن طرف تر در مرکز استان فاقد امام جماعت می باشد.آن هم در ماه نزول قرآن کریم ماه تعیین سرنوشت یکساله انسان بر اساس آیه شریفه لیله القدر خیر من الف شهر.
 اما بیش از 50 مسجد آن هم در قلب استان فاقد روحانی چرا؟ و اگر در سایر نقاط استان سری بزنیم قطعا تعداد بیشتری با این مشکل و معضل مواجه هستند؟! اگر بخواهیم خوش بینانه قضاوت بکنیم حداقل می بایست در ماه رمضان و ماه محرم که مهمترین مولفه قدرت نرم برای مبارزه با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان است در هر مسجدی یک روحانی شرف حضور داشته باشد.
راستی آیا مسئولین می دانند یا ...؟ قطعا نمی دانند. بخاطر اینکه همه مسئولین از نماینده محترم ولی فقیه استان تا ائمه جمعه و جماعات و سلسله جلیله روحانیت حوزه های علمیه و همه دلسوزان که پای اسلام عزیز سیلی خوردند راضی به وضع موجودنبوده و نخواهند بود.
 در این وانفسای ترویج بی دینی و دین زدایی توجه همه جانبه مسئولین را می طلبد. پرواضح است که علت مبقیه نظام جمهوری اسلامی می بایست همان علت محدثه آن باشد ،انقلاب اسلامی از بطن مساجد برخواست و باید ضامن دوام آن خود مساجد باشند ؛ هر جا که مسجد فعال بوده همگان بر مدار مسجد می چرخند و تربیت و تعلیم انسان های پاک و جوانان عزیز و ترویج اسلام ناب محمدی صورت می گیرد و بالعکس هر جا که مسجد محور نباشد اباطیل و شیطانهای جنی و انسی فراگیر می شود ، علی الخصوص در استان علوی مازندران که در معرض تهدیدات فراوان قرار دارد و امروز که تمامی کفر با همه مکر و حیله و تزویر به مقابله با دین مبین اسلام برخاسته بر مسئولین است که تمام تلاش را بر آبادانی مساجد همت گمارند تا توطئه دشمنان خنثی گردد.        
                                                       انشاا...
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴