تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۷۹۳۳
سردار نقدی در گفتگوی با سایت نافع با اشاره به اینکه بسیج یک جمعیت بی نهایت است که در این میان بی نهایت وظیفه بر عهده بسیج دانشجویی است گفت: استفاده از توان داخل برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ - با توجه به شرایط اقتصادی کشور نقش بسیج دانشجویی در اقتصاد مقاومتی چیست؟
- بسیج دانشجویی می تواند چند نقش داشته باشد. اولین نقش تبیین است. ابتدا باید تبیین شود که اقتصاد مقاومتی چیست؟ چه فرقی با اقتصاد ریاضتی دارد؟ وظیفه بعدی شناساندن ظرفیت های اقتصاد مقاومتی است . بسیاری از جنبه ها و ظرفیت های اقتصادی است که ناشناخته مانده و باید توسط دلسوزان انقلاب شناسانده شود. سومین وظیفه حمایت از تولیدات داخلی است با این وظیفه هم میتوان از اقتصاد مقاومتی حمایت کرد. البته این شرایط می تواند یک فرصت باشد و نه تهدید. به شرط اینکه از این شرایط تحریم استفاده و به خود باوری برسیم تا روی پای خود بایستیم.
آیا شرایط فعلی منقطه به نفع مقاومت خواهد بود یا خیر؟
مطئنا  حوادث منطقه به نفع مقاومت خواهد بود. به نظر من این روند تا نابودی اسرائیل و تقویت مقاومت پیش خواهد رفت. مهم ترین اولویت های بسیج دانشجویی از نظر شما چیست؟ اردو های جهادی یا فضای مجازی؟
هر کاری در جای خود لازم و ضروری است. بسیج یک جمعیت بی نهایت است.  که در این اثنا بی نهایت وظیفه بر عهده بسیج دانشجویی است. بسیج دانشجویی تعداد نیرو های زیادی دارد آیا همه اینها می توانند در فضای مجازی کار کنند؟ اولا این همه ظرفیت بر فضای مجازی وجود ندارد و ثانیا همه اینها تخصص ورود در عرصه فضای مجازی را ندارند. نظر شما راجع به تشکیل یک دانشگاه با عنوان دانشگاه بسیج چیست؟
در صدد هستیم تا یک دانشگاه تاسیس کنیم. در حال حاضر این کار شروع شده است و در دو رشته کارگردانی و فیلم نامه نویسی دانشجو پذیرش کرده ایم. قصد داریم در آینده ای نزدیک این امر را توسعه دهیم.
یک توصیه از شهید میثمی شهید شاخص سال 91 ، برای بسیج دانشجویی
این جمله شهید میثمی در گوش من است: که در دنیا توانایی هر کس به اندازه بهرمندی او از امکانات مادی نیست، توانایی و قدرت هر کس، در وابستگی و دلبستگی او با خداست
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲